• Midka

Tråddödare forts....

Första tråden jag hittade var det Mini Liten som startade sen var det Miss Niles och sen jag.
    "Min" första tråd slutade med:

och den som frågar vad "ångsökt" är får stryk!

Lite kul med tanke på att någon här frågade just vad det betyder.... 
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-13 22:47:14 följande:
    Åh, vad skönt med kramar nu.Ballerina kladdkaka???? Skämtar du? Jag har aldrig sett det Låter hur gott som helst
    Smiley

Smiley

Smiley
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-13 22:53:05 följande:
    Alla säger ju att det var vad-hon-nu-heter-som-har-lämnat-er som startade första tråden..
    Grizelda eller Ord Blind?
  • Midka
    Roses skrev 2010-03-13 22:53:42 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;)Hann komma in och träffa er ikväll. Skickade iväg killarna för en stund sen och måste va vaken till 24:00 så jag kan ge lillskit nattvällingen. Då väl gå er på nerverna tills dess. Hunnit sakna mig?..............( Inbillar mig att ni har gjort det ) :p
    Japp!
    Trodde du stod mitt i packningen!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:00:05 följande:
    Ord Blind..
    Ah! Trodde jag oxå men nu när jag blev nyfiken och tittade tillbaka såg jag att hon var helt oskyldig.... {#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-13 23:02:28 följande:
    Vilka söta gubbar. Är det vi på trådträffen?
    Fint nr! Du är verkligen på nummer humör idag! {#lang_emotions_laughing}

Det är klart att det är!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:06:17 följande:
    Det hoppas jag inte, ska ni tälta kommer INTE jag..
    He he.... Vi tältar på de 4 kvadrat som är gräs så kan du ligga på altanen och sola... {#lang_emotions_sunny}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-13 23:13:41 följande:
    vad pratar ni om? *hinner inte med men är nyfiken*
    För länge, länge, länge, länge, länge sedan pratade vi om hur tråden startades och jag mfl trodde det var Ord Blind som startade allt. Nu upptäckte jag att hon nog aldrig startat någon tråddödartråd.

Den som alla träffades i (som är här nu så att säga) var en tråd som Miss Niles startade. Hon i sin tur "lånade" rubriken från en som heter Mini Liten. Om Miniliten är den "riktiga" startaren vet vi inte och kommer nog aldrig att få veta heller.
    Miss Niles tråden blev i alla fall starten för denna. Jag gjorde nya trådar vart efter de andra stängdes så jag är egentligen bara "administratör" så att säga... {#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:25:02 följande:
    Å där var jag inte till hjälp!{#lang_emotions_surprised}
    Det kommer nog ta lååång tid.

Men vi finns här så andas och ignorera...
Svar på tråden Tråddödare forts....