• Midka

Tråddödare forts....

satsa på

• Midka
    Velour skrev 2010-03-11 21:11:00 följande:
    Blablablabla..
    Du saknar S-mannen!

HeJ!
    *vink*
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-11 21:17:40 följande:
    OM jag gör.. Hejsan svejsan. Hoppas du har haft en fin dag idag också! Själv sov jag länge, plockade upp sonen, åkte till Ikanohuset där vi röjde lite, kom hem, vilade en stund och pluggade fram tills nu.
    Jag har haft en bra dag! Vi ska flytta på jobbet så allt är i lätt kaos. Det känns helt i linje med mitt huvud så det är jättebra. All röra i huvet kan jag skylla på flytten! {#lang_emotions_cool}

De har varnat om totalt snökaos i morgon men nu verkar det "bara" bli regn så jag kommer nog till jobbet ändå...
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-11 21:24:04 följande:
    Hehe, började tänka på det och kom på att jag måste fråga. När man läser andras inlägg så läser man ju med sin egen dialekt. Och så tänkte jag på att du är skåning och försökte tänka mig in hur det låter när du skriver... Ja du vet, djupa funderingar så här på kvällen
    Har tänkt samma tanke...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-11 21:29:48 följande:
    Vadå flytta på jobbet? Ska ni alltså flytta till en annan byggnad? Hahah, tur att det hände nu då i och med din personliga rörighet Jag tror inte att det kommer att bli någon mer snökaos, iaf inte som innan. Här har det börjat töa. ÄNTLIGEN!
    Japp, vi ska flytta ca 150 meter så det har blivit mycket städninga av papper för kort flytt....

I övrigt är det mycket töigt här med så jag är bara glad om det regnar istället för snöar i morgon.
  • Midka

Go natt på er!
    Ska fixa lite Irl... Hoppas ni gått över 19 000 inlägg tills imorgon så tar vi resten under helgen....

Smiley

• Midka
    Velour skrev 2010-03-11 21:36:44 följande:
    Ahaa, kan tänka mig hur mycket papper som måste flyttas på. Jobbade själv ett tag som ekonomiassistent i kommunen och kontoret svämmade över av papper. Papper precis överallt.Men när sa du att ni ska ha flyttat?
    Imorgon...
  • Midka

Hej hej!

Har det hänt något här?

(Någon som kan göra en lite sammanfattning av senaste dygnet?)

• Midka
    Velour skrev 2010-03-13 17:13:21 följande:
    Livet leker inte direkt, men man följer med och håller huvudet ovanför vattenytan Själv då?
    Hej! Vad har hänt?
Svar på tråden Tråddödare forts....