Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-09 23:45:28 följande:
    njae, lite.
    Jag förstår. Saker och ting måste ju falla på plats på jobbet. Hoppas det kommer nya besked/lösningar i veckan som kommer så att ni ser en ljusning iaf
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 23:51:40 följande:
    han är nog inte aktiv, alla vill ju vara kompis med dig!
    Det här är typ första gången i hela mitt liv nån har sagt så till mig{#lang_emotions_sunny} 
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 23:52:38 följande:
    jag hoppas mötet iaf kan ge ngn tillfällig lösning, men en tung vår blir det oavsett.ska försöka planera in roliga  mysiga saker så jag orkar.
    Ok, förhoppningsvis blir det bra lösningar.

Ja, du måste ju orka! Det där med effektivitet är A och O fattar du väl! Spelar väl ingen roll att situationen ser ut som den gör och att det blir tufft. Vadå tufft förresten?? Är du svag eller?? Du måste stänga av och vara hundra procent effektiv och se till att varendaste elev får MVG, annars är du inte värd att jobba som lärare. Inte ens din lilla fjuttlön kommer du att vara värd!

Analysera mera!
  • Velour

Fiona, hoppas du förstod att jag skämtade där. Ville liksom driva med försäljerskans tankebanor

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 00:01:12 följande:
    precis, effektivisering är nyckelordet!(hon svarade aldrig i tråden förresten!)
    Hon tänkte nog att det var ni som var hopplösa Hahahah, ååh, vad vissa människor är roliga!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 00:01:52 följande:
    det har jag svårt att tro, du verkar otroligt social!
    Det kan jag säga är något jag har kämpat med att bli.
    Analysera mera!
  • Velour

Ni ANAR inte vad som händet nyss!!!!!!{#lang_emotions_surprised}

Jag var inne på FB och den där tjejen som killen har känslor för, har annonserat att hon har inlett ett förhållande med en annan kille!!!

Shit pommes frites!!! Vad ska jag göra nu?

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 00:07:20 följande:
    har du någonsin varit blyg & tillbakadragen?`svårt att tro!
    Jag förstår att du tycker så

Men när jag var barn, ända upp i tonåren, var jag otroligt blyg. Så blyg att det blev kul att mobba mig dessutom. Jag var ett väldigt ensamt barn.

Visst, jag njuter ofta av ensamheten, men jag har idag inga svårigheter att hitta vänner eller hitta min plats i nya sammanhang. Jag menar, jag är ju vuxen nu Borde ju ha lärt mig NÅT under min uppväxt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 00:10:35 följande:
    nu blir jag nyfiken -HUR skriver man det på FB?!men ja, det ändrar kanske läget lite?har han FB? har han henne där?
    Ja, man ändrar nog statusinställningarna eller nåt.

Ja, alla vi har varandra på FB (vi är kurskamrater alla tre).
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....