Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:11:03 följande:
    Själv var jag nog snyggast mellan 20 och 25 men känner mig som snyggast nu! Trots trivselkilon och begynnande rynkor så har jag nu fått självkänslan man så desperat hade behövt då
    {#lang_emotions_flower}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 02:05:08 följande:
    funderar på om det är läggdags.
    Ja, läggdags. Imorgon är det tänkt att jag och killen ska ta en promenad
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 02:13:40 följande:
    antal inlägg:J hjärtar A: 321Fiona: 657Velour 1390... 1390?!hur bär du dig åt?
    OJ

Grattis till numret!
    Analysera mera!
  • Velour

Palindromsiffra var ordet jag letade efter!

Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:15:26 följande:
    Ja då måste du vara utvilad ju!!! Jag måste också sova, det är meningen att jag ska ta han om sonen när han vaknar om fem timmar, måste sova lite innan dess.Nattinatti mina gummor
    Hoppsansa! Tror du att du kommer att vara någorlunda pigg på endast fem timmars sömn?

Men godnatt på dig och nördkramar
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 02:17:27 följande:
    åh, lite skönhetssömn på gång?
    Måste va lite sexig imorgon vettu, trots att jag måste klä mig tjock som Michelingubben
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 02:19:29 följande:
    5 timmars sömn är OK i veckorna, men på helgerna vill jag sova mer!
    Nu tog du en intressant siffra igen

Ja, helger är de sköna vilornas dagar....niiiice!

Godnatt på dig och sov så gott
    Analysera mera!
  • Velour

God eftermiddag!

Jag fick fanimig ingen sömn. Visserligen var jag otroligt trött, men så skakade sängen till och jag blev vettskrämd. Så jag tror att jag somnade efter 04.30 nån gång.

Det var faktiskt inget jordskalv. Det vet jag hur ett sånt känns eftersom vi hade ett ganska nyligen.

Men jag freakade out verkligen!{#lang_emotions_ghost}

Nu är det iaf dags för en långpromenad i -18°, med en väldigt trött kropp och knopp..

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-09 15:26:15 följande:
    lillan skulle promt ha uppmärksamhet kl 06 i morse, i hela fem min. Sen kunde ju inte jag somna om ordentligt.... Trött jämt nuförtiden och ingen ork till att plugga. Försöker men är så trött att jag inte förstår vad jag läser.... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    I HELA fem min! Nääee, det var alldeles föör mycket

Men du, jag förstår dig precis hur det känns, även om det bara är fem min. Men skillnaden mellan oss två är att jag kan somna om.

Beklagar att du inte har ork att läsa. Går det verkligen inte att få mer vila, liksom lösa det på nåt sätt?
    Analysera mera!
  • Velour

Idag när jag och han promenerade så kände jag verkligen efter vad jag känner för honom. Jag kom till insikt att jag faktiskt inte längre kände det jag gjorde förut. Det var nästan bara vänskapliga känslor kvar. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om honom och trivs fortfarande lika bra att vara med honom, men det var inga djupare känslor än så kvar.

Nu vet jag inte om jag har lyckats sätta lock på mina känslor för att lättare kunna gå vidare eller om jag verkligen har kommit över honom på några få dagar, men bättre kändes det iaf.

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....