Tråddödare forts....
Roses skrev 2010-01-09 21:52:14 följande:
:( synd om han känner stark för henne men omd u verkligen känner att du inte vill ha honom så... Du hittar säkert en fin kille ska du se ;)Äh, inget speciellt. Mina barn&maken är hemma hos svärmor det är därför jag är helt "lost" dom senaste dagarna. Blir ju tokig utan dom. Aja, till saken är att svärmor är satkärring nummer ett. Hon är som en parasit. Hon ska rätta mig hela fucking tiden så som jag skrev tidigare så blir jag hellre uppäten av gamar levande än att tvingas umgås med henne 5 minuter. Jag skällde ut henne och slängde ut henne sist hon var här för hon gav lillen choklad innan middag och jag fick fnatt så nu pratar hon inte med mig. Tyvärr kryper hon tillbaka efter nån vecka och då är allt som vanlig igen. hon vågar inte "närma" sig så hon brukar säga till min äldsta att han ska ringa mig och säga att farmor vill att jag ska dit på middag. Sonen ringde idag och då fatta jag att hon vill krypa tillbaka igen så jag sa till sonen att han kan ge luren till henne. Hon är så självgo att hon inte kan erkänna att hon har fel så hon säger: " Jaha, så NU saknar du mig när du är ensam hemma och vill prata med mig? " Jag la på luren. Är så nöjd med mig själv ;)Hoppas du orkade läsa. Jag och mina noveller.Eller var det det som fick bägaren att rinna över p.g.a. allt annat hon har gjort mot dig?
Är hon också iranie?
..nu blev jag osäker. Men ja, du fick ett hum iaf, Fiona.