• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-18 21:13:25 följande:
    NEJ!!! Det behöver jag inget mer av!!! Snarare tvärt om, nått sederande i så fall, meeeeeen man får klara sig.Annars då?
    Jag har sånt oxå om du vill ha..

Jodå, idag har vart en lugn dag, har smält allt som hände igår. Själv då?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:16:24 följande:
    Naaw vad söt!Men tål du inte ens att man äter i din närvaro? Vad får man äta?
    Man får äta men gärna med stängt mun. Nej, jag klarar inte av när nån äter med öppen mun och smakskar.....det går inte.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 21:15:08 följande:
    Eller hur: "vilken vill du ha, pest eller kolera?"Det där med inviter har jag aldrig varit med om, men många män hade så fina röster så jag ville ibland inte sluta prata. Och ibland rodnade jag för att vissa hade sån sexig röst! Det var speciellt en kille som hade så härlig röst att jag var nära på att smsa honom och säga till honom vilken sexig röst han hade.
    Haha.. fick många gånger höra att jag borde skaffa ett 071-nummer, det tyckte min röst var så "tilltalande"
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-02-18 21:17:52 följande:
    Gud så långt tid det tog och formulera meningarna ovan. Det hade du inte men som sagt det är okej...............
    Nu är det så att jag gör annat än att sitta vid fl.

Och ditt "och" i första meningen ska vara ett "att"...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:16:36 följande:
    Jag tänkte det, men sen kollade jag upp dig i taxeringskalendern och upptäckte att det inte var någon idé...
    Det är ju det som är hela grejen, att jag skattar aslite pga att mina stora inkomster landar i Belize utanför det svenska systemet.

..... eller nått sånt.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 16:34:44 följande:
    Det beror på vilken tanke som finns hos dig... i dubbel bemärkelse. Det är ju inte säkert att den som förolämpningen är riktat mot sig tar åt sig, men det kan någon annan göra. Allt beror på vilka tankar som finns hos vem, och hur gemensamma de är.(Abberativ avkodning kallas det fenomen som kan uppstå då...)
    För att va extra petig så stavas det ( Aberrativ avkodning ). {#lang_emotions_demon}
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-18 21:15:38 följande:
    Trodde det var chefen som betalade ut lönen men men..........Jag ÄR anställd som receptionist/kundmottagare. ATT sitta i växel ÄR nåt JAG har gått med på för att va snäll. Kan lika gärna strunta i det men då blir han tvungen att hitta nån som kan ta hand om dom där 2-3 dagarna eller göra om schemat vilket inte dom andra går med på. Så han ska va tacksam att jag ens ställer upp dom dagarna. Dessutom var det första gången jag la på och jag gick in till honom sen och bad om ursäkt.
    Men vart tror du chefen får pengar ifrån då, skiter ut dom.. {#lang_emotions_dreamer} nej, han får dom från kunderna.

Då får de väl dra ner på din tjänst då och ta in någon annan dom dagarna, tycker du är respektlös mot din chef och kunderna. I detta fallet måste jag säga, väx upp och inse att livet är inte som man vill alltid.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:19:41 följande:
    Man får äta men gärna med stängt mun. Nej, jag klarar inte av när nån äter med öppen mun och smakskar.....det går inte. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men det håller jag med om, att nån äter med öppen mun och smaskar. Men just äpple är ett sånt där dilemma som är svår att lösa. Precis när man ska ta ett bett så låter det ju rätt mycket även om man sen stänger munnen när man tuggar.
    Chips är lite sådär också.

Min mor är väldigt känslig när det gäller chips, tuggummi och sånt. En kväll satt vi alla och kollade på film och jag åt chips. Jag var helt omedveten om hur jag åt chipsen då jag var så inne i filmen. Så helt plötsligt, när jag ska ta chips ur påsen, får jag en smäll på handen av min mor som till slut inte kunde hålla tillbaka irritationen
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-02-18 21:22:59 följande:
    För att va extra petig så stavas det ( Aberrativ avkodning ).
    Beror på vilket språk man skriver det på...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • I Blackrose I
    Mandi har svarat dig i inlägg #14595.

Vill ju inte att ni ska tro att jag är värsta häxan. {#lang_emotions_wink} Ibland slår det fel och idag var en sån dag helt enkelt.
Svar på tråden Tråddödare forts....