• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:26:31 följande:
    Nu måste du väl ändå skoja.. seriöst, menar du allvar?
    Puss?  

Jag ger upp. * Viftar med vit flagga *
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 21:33:35 följande:
    Hade jag haft det så hade jag själv bjudit ut henne på en dejt och jag hade fått henne att säga ja också
    Gillar du med henne?
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-18 21:29:33 följande:
    Skicka hit lite sederande då, tänk om man fick sova i natt som lite omväxling.Skönt med lugnt då!Jodå, full fart från kl 7 till kl 21... Ska försöka än en gång att sova lite tidigare, börjar bli lite orolig för mina organ som inte får vila
    Vad vill du ha, jag har många olika sorter. Sönmtabletter, insomningstabletter eller lugnande?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:29:27 följande:
    Om Roses följer med på kryssningen röstar jag för att vi spänner fast henne i en sån där grej som de spänner fast Hannibal Lecter i medan de städar hans cell. I alla fall under tiden vi äter... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Medan vi alla sitter i cellen och äter med öppen mun och äter chips och äpplen till efterrätt
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-18 21:31:59 följande:
    Hehe, neeeej jag kan ha henne i min hytt under tidenGå och ät ni, det är lugnt, jag tar hand om Roses.
    Dig kan man alltid lita på.

* Puss på dig * {#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:32:47 följande:
    Menar du vi? Eller pengarna?
    Du kan vara med Roses så tar jag pengarna.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 21:34:50 följande:
    Medan vi alla sitter i cellen och äter med öppen mun och äter chips och äpplen till efterrätt
    Oooooooooooooooooooooooooooooojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Sen tuggar vi tandstärkande tuggumi med öppna munnar vid hennes öron...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:34:50 följande:
    Dumma. {#lang_emotions_embarassed}

Jag har alltid sagt det att vill man tortera mig så räcker det med en påse chips och ett äpple. Mina öron blir nog förstörda och börjar rinna blod och jag är villig till vad som helst efter det. Jag verkligen ryser vid tanken...................
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:33:55 följande:
    Jag hade inte en enda salstenta när jag läste mitt huvudämne... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ja, och så borde det vara. Åtminstone i ämnen som är som våra. Jag fattar inte varför det ska bli salstenta just när vi ska lära oss statistiken..Jag våndades redan innan kurstart över att vi skulle plugga mer statistik i den här kursen och så blev det värre när de sa att de tänker examinera det genom salstenta.*ryyys*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:32:10 följande:
    Sociologi är ett ämne som man inte bara ska memorisera eller lära sig en massa begrepp och teorier, utan man ska verkligen kunna sätta sig in i och kunna TÄNKA som en sociolog. Därför är en hemtenta av större vikt för man får lite djupare frågor som inte hade kunnat gå att svara om det hade varit en salstenta. Men have no fear, vi kommer att få EN salstenta snart som jag tror handlar om statistik och sånt skit. Grattis till att du lyckades med din tenta. Det var ju aldrig någon tvekan om att du skulle klara det. Och skönt att du börjar få ett grepp om det hela Men Sedek, läser du inte vad jag skriver? Jag skrev ju att jag har tänkt söka annat jobb till sommaren. Det ska jag göra för att jag är trött på marknadsundersökning
    Jo just det, är lite trött för tiden...

Sociologi = INTE salstentor, noterat!

Kul med statistiken då, den måste du väl ändå se fram emot! Tänk vad spännande
Svar på tråden Tråddödare forts....