• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:18:10 följande:
    Hej! Nej, inget jobb än. Hade även tänkt söka annat jobb till sommaren när jag har studieuppehåll. Hur går det med studierna? Imorgon får vi en hemtenta som vi ska jobba på tills nästa fredag. Kul? NEJ!!
    Men du får väl hitta nått annat än telefonintervjuare om du bara upplever det som jobbigt!

Hemtenta är ju fusk. Det ska vara salstentor! Har jag sagt att jag fixade min första? Studierna, jo då... De lösa trådarna börjar samlas ihop till en röd tråd i detta extremt komplexa ämne. Tenta den 10 mars, och jag råpluggar redan... Men det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat så det är väldigt motiverande att läsa.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:20:56 följande:
    Haha.. fick många gånger höra att jag borde skaffa ett 071-nummer, det tyckte min röst var så "tilltalande" Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahaha! Vad gulliga de var då!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-18 21:22:16 följande:
    Det är ju det som är hela grejen, att jag skattar aslite pga att mina stora inkomster landar i Belize utanför det svenska systemet...... eller nått sånt.
    Du bluffar...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-18 21:11:08 följande:
      vilket får mig och se RÖTT.Makens syster var på besök förra året. Vi satt och tittade på tv, då går hon till köket och hämtar en äpple. Jag håll ut i en minut sen gick jag upp hur sakta som helst tog äpplet ifrån henne gick till köket och kastade den i papperskorgen. Hon sa inte ett ljud. Åhhhhhhhhhh.....
    Nu måste du väl ändå skoja.. seriöst, menar du allvar?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:22:16 följande:
    Det är ju det som är hela grejen, att jag skattar aslite pga att mina stora inkomster landar i Belize utanför det svenska systemet...... eller nått sånt.
    Kan de inte hamna på en fin strand i Kalifornien nån gång?{#lang_emotions_dreamer}
  • Scratchy

Någon som har Lauren Ridealghs telefonnummer? Tänkte bjuda ut henne på en dejt...

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:24:50 följande:
    Men det håller jag med om, att nån äter med öppen mun och smaskar. Men just äpple är ett sånt där dilemma som är svår att lösa. Precis när man ska ta ett bett så låter det ju rätt mycket även om man sen stänger munnen när man tuggar.Chips är lite sådär också.Min mor är väldigt känslig när det gäller chips, tuggummi och sånt. En kväll satt vi alla och kollade på film och jag åt chips. Jag var helt omedveten om hur jag åt chipsen då jag var så inne i filmen. Så helt plötsligt, när jag ska ta chips ur påsen, får jag en smäll på handen av min mor som till slut inte kunde hålla tillbaka irritationen
    {#lang_emotions_laughing} Med risk att ha sagt för mycket igen så får du en liten smile-gubbe som svar.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Scratchy

Om Roses följer med på kryssningen röstar jag för att vi spänner fast henne i en sån där grej som de spänner fast Hannibal Lecter i medan de städar hans cell. I alla fall under tiden vi äter...

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:19:24 följande:
    Jag har sånt oxå om du vill ha.. Jodå, idag har vart en lugn dag, har smält allt som hände igår. Själv då?
    Skicka hit lite sederande då, tänk om man fick sova i natt som lite omväxling.

Skönt med lugnt då!

Jodå, full fart från kl 7 till kl 21... Ska försöka än en gång att sova lite tidigare, börjar bli lite orolig för mina organ som inte får vila
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:27:27 följande:
    Någon som har Lauren Ridealghs telefonnummer? Tänkte bjuda ut henne på en dejt...
    Inboxar, vill inte outa det här helt öppet...
Svar på tråden Tråddödare forts....