Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-26 20:44:07 följande:
    Vaddan detta? Har Isso och Sedek återupptagit sin flört....? När ska ni träffas? (Eller när träffades ni....) Vem ska flytta till vem? När får vi inbjudningarna till bröllopet? Ett fint Gotlandsbröllop kanske.... hos någon vi alla känner...? Jag och Velour kan planera möhippan...  Och S-mannen får planera svensexan.... Nej, det är nog inte så lyckat.... En riddtur på kameler långt, långt härifrån.... Kanske vi kan be Confli ordna med svennsexan... Mandi och jha fixar middag med sånger och pinsamheter och Fiona är presentabel toastmastress... Juni? Kanske bättre med juli.... Jo, jo det blir nog bra detta! Om tre år när ni bara tjatar på varandra kan S-mannen komma in och medla.....
    ja! vilket toppenförslag!
    Isse, Sedek, vad säger ni?
    eller förresten, så gör vi helt enkelt!
    junibröllop it is!
  • Polly S
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 22:26:39 följande:
    såååååå gott..
    Ben & Jerry och dryg/allvarlig passar väl rätt bra in här, så välkommen!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-26 22:26:44 följande:
    *skrev nått som jag sedan raderade för känsliga läsare* Hej igen
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-26 22:33:03 följande:
    Oj.. hm... Det var ju... välplanerat... Vänta, ska gå ut i köket och fråga vad hon tycker.

är du inomhus idag?? trodde bara du häckade utanför Isses (grannars) fönster!
  • Polly S
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 22:33:43 följande:
    väntar på att min mikael ska fria.. jag har sagt att ringen ska va silver och den ska ha rosa blå och gröna stenar.
    färgglatt!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 22:35:01 följande:
    Ja, det tycker vi? Sommarbröllop...åååh (även om jag inte tror på giftermål längre)
    det gjorde inte jag heller, därför Maken fick fria 3 ggr... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-26 22:36:08 följande:
    "Vinkar" Fegis... Visste inte att det fanns några känsliga läsare här
    ja -tydligen! {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 22:35:47 följande:
    jaaa..jag vill gifta mig i Vegas, sen vill jag åka och titta på dem Sista Redwood skogarna.
    Las Vegas är bländande!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-26 22:37:31 följande:
    Hon måste städa stallet då, och så kommer hon få punktering på sin bil samtidigt, och så måste geten byta betesområde just då. Men vi kan se, det kanske går att omplanera lite.
    du missade att hon skulle tvätta håret...
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 22:37:54 följande:
    lika chockade jag! Har han blivit insläppt.. *går och planerar middagen till bröllopet*
    yup, I'll take it as a sign! plan away!
Svar på tråden Tråddödare forts....