Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-02-25 18:49:20 följande:
    Hej "vinkar" Joodå, förutom det så är det väl ok...knallar på o längtar till våren. Kämpar på o får vardagen att fungera med barnen o alla "måste göras snarast", diskuterar diverse olika saker med ex-maken, enda dagen helt sjuk i huvudet o andra dagen ganska ok att prata med "skitsof...." (  ) Ex-sambon pratas det med om helt andra saker men i alla fall nästan lika viktiga för att få vardagen på jobbet att fungera...han kommer inte ge upp mig... Det är konstigt att man kan känna så starka skuldkänslor för att man inte vill o kan ta tillbaka en person som faktiskt fått en att må så dåligt... Är väl det att jag avskyr att göra någon annan ledsen...
    fast man kan inte göra andra glada på bekostnad av sig själv och sin egen sinnesro.
    du verkar ha det bra själv med barnen!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:28:35 följande:
    Jag vet inte, jag är så grundligt undersökt så det finns inte mer kvar av mig att undersöka. Det är när jag blir/känner mig stressad eller orolig som det drar igång ordentligt, huvudet och magen är tydligen sammakopplade och det jag kan göra är att ta min medicin. Funkar inte det så är det sjukhuset som gäller, för att få näring där.
    men hjälp! fan vad jobbigt!
    har det gått så långt att du behövt läggas in tidigare?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:33:51 följande:
    Vad blev det för gott?
    hemgjord falafel med morotstzatziki.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-25 20:07:55 följande:
    Blev det läggdax för allas barn nu.. alla bara försvann.
    har ju inga barn, men fastnade i telefon.
    mamma & pappa ska ta hem morfar från vårdhemmet hela mars (tagit tjänstledigt), lite sista chansen, blir han inte bättre kan han inte flytta hem, utan då är det permanentboende som gäller.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-25 20:52:44 följande:
    Jag var tvungen att åka till universitetet för att skriva ut och lämna in mitt arbete. Hann dit i tid, skrev ut men kunde inte lämna in det eftersom dörrarna dit lärarfacken ligger var låst Så jag får åka dit imorgon innan kl.9 och lämna in..
    nej, vad dumt! vilket hus håller ni till i?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-25 20:57:34 följande:
    Håller med dig, egentligen trivs jag allra bäst vid havet. Gotland bara älskar jag..
    Maken är från Gotland så vi hänger där en del.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-25 20:57:54 följande:
    D-huset. Ärligt talat hade jag ingen aning om att det skulle vara stängt där. Trodde att så länge det gick att ta sig in i byggnaden, att man även kunde ta sig in i de utrymmen också. Men nada panik. Jag gör det på morgonen
    men trist att behöva gå upp tidigt och passa tid...
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:02:32 följande:
    Just det ja, du har ju dina bäcker istället.. Försöker ni? Tråkigt med din morfar, men ett permanentboende är inte alltid så illa det heller.
    njae, vi är nog inte så barnkära av oss.

nej, det behöver det ju inte alls vara, det större problemet då blir nog att få mormor att förstå att hon inte kan bo kvar i huset själv...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-25 21:01:39 följande:
    Det är svåra beslut!
    ja, jag tycker dom är underbara som tar den här månaden för att se hur det går.
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-25 21:06:35 följande:
    Säg inte att ni har sommarhus där! I så fall kommer vi, i tråden, att bli tvugna att våldgästa er till sommaren!
    haha, nä sommarstugan ligger inte där, utan vi bor hos svärföräldrarna när vi är där.
Svar på tråden Tråddödare forts....