Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

hej!

sista dagen på lovet! har inte gjort ett endaste dugg av det jobbet jag hade med mig hem, men det har varit välbehövd ledighet!
    ska snart iväg och luncha med Maken, trevligt att kunna träffas på dagen!

ni då? hur mås det, vad görs?

• Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 10:32:52 följande:
    Äh, du har fortfarande tid Trevligt att ni ska luncha! Själv ska jag vila lite snart för att sen sätta igång med städning och sånt tråkigt
    ja, söndag!

lämnade du in hemtentan imorse? då borde du ju göra roligare saker & fira!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 10:50:01 följande:
    Ja, jag lämnade in den imorse Men jag ska inte fira än. Ska först vänta och se vad för betyg jag får.
    ah, smart! kändes det som om det gick bra då? lyckades du jämföra teorierna?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:54:42 följande:
    Du har ju hela helgen på dig.. som dom sa i någon reklam för länge sen. Vi ska göra oss i ordning och åka till Maxi, har ingenting hemma. Har inte handlat eftersom inte sonen varit hemma så idag får jag ta mig i kragen och se till att få det gjort. Jättekul fredagen och den 27.. not! Hoppas ni får en trevlig lunch!
    japp, räknar med söndagen!

stackare, jag väntar med maxi till på måndag, idag känns det som självplågeri!

tack, lunchen var trevlig!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-26 13:27:53 följande:
    Tack för tumhållandet Jag behöver verkligen gå ut och ha roligt med mina kollegor, har blivit utskälld på mailen hela dagen för ett misstag jag gjort. Det är inte lätt när man bara har jobbat med området i mindre än ett år och det är helt nya arbetsuppgifter Men alla förutsätter att jag kan och vet allt, och framförallt att jag har fler timmar på mitt dygn än någon annan... Nää, inte ofta jag vantrivs, men den nye chefen som jag ska serva är en riktig dinosaurie som är van att bli servad av någon liten kontorsslav. Min egen närmaste chef tycker också att han är en pain in the ass, men det är ju den generationen av gubbar som är så jävla fast i femtiotalet. Han skällde ut mig för att vi hade slut på ohålat kopieringspapper och hade dessutom mage att gå till en av de andra cheferna och inhämta fler likasinnade åsikter. Då blir jag heligt förbannad, särskilt som pappret inte var mitt fel - och vilken jävla prioriteringsförmåga han har då?! Det är viktigare med ohålat papper än att jag blir färdig med materialet till anbudet jag ska skicka på måndag, eller hur?
    snart dags för 40-talisterna att gå i pension dock -hurra!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 13:18:31 följande:
    Jag har inga svårigheter att bli klar i tid, det har liksom aldrig varit det som varit problemet. Min ångest går alltid ut på att göra ett tillräckligt bra jobb så att jag blir godkänd
    jag måste ha tidspress på mig, då jobbar jag som bäst. blir -medvetet -alltid klar i sista inuten.
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-26 12:26:23 följande:
    Jag mår strålande och Loppan likaså, så det blir bowling ikväll! Nu ska jag bara komma på klädsel
  • Polly S

yey, har fått SMS om att mitt bokreapaket finns att hämta ut på ica!

• Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 17:23:12 följande:
    Heheh, känner igen mig. Men har du väldigt många arbeten att rätta?
    psykologiprov (varav en del var en fallbeskrivning = långa svar...), samt uppsatser för... 3 klasser. hatar att rätta uppsatser, därför jag drar mig för det.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 17:45:46 följande:
    Så ni lärare har det minst lika tufft som oss elever. *telepatiserar extra energi till dig*
Svar på tråden Tråddödare forts....