Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-26 17:49:27 följande:
    Kan tänka mig det, hellre ett prov där man bara behöver sätta rätt eller fel..
    jag ska göra kryssprov med såna där 'hålmallar' som fanns när man var liten -snabbt & smidigt att rätta!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 17:47:55 följande:
    Puuhhhh.. helt slut, det var en massa folk i affären, kundvagnen blev överfull och tung som attan. Sen skulle skiten hem och packas upp. Hann precis hem för att hinna börja tvätta, sen iväg igen och lämna grejer till en vän.. Nu, sitta 5 minuter sen laga mat och springa till tvättstugan igen. JhA: En spark på kuddarna funkar alltid, tom 40-talisterna viker sig då. Skönt att ni är friska, hoppas du får en rolig kväll. Ni andra.. Wiii, för allt.
    shit, vad du är energisk! blir trött bara jag läser det!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 17:59:58 följande:
    Perfekt.. tänk vad snabbt det går att rätta dom.
    japp. måste komma på extremt kluriga frågor bara.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 18:01:35 följande:
    Måste ju.. nackdelen med att vara ensam, man måste gör allt själv. Men det blir lättlagad mat idag, orkar inte göra något avancerat.
    jag beundrar verkligen er som klarar av att vara ensamstående föräldrar. jag skulle klara mig själv bra, men inte om jag hade barn att ta hand om också!

ikväll lagar Maken mat, jag behöver bara fixa sallad och korka upp vinet.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 18:08:40 följande:
    Vad blir det för mat då?
    kycklingspett med sataysås
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 18:09:53 följande:
    Otroligt, vi lever på 2000-talet och ff betratas ens sexuella läggning som en "psykiskt störning".. Den 10 februari offentliggjorde American Psychological Association (APA) de slutgiltiga förslagen till revisioner av DSM (Diagnostical Manual of Mental Disorders), Innehållet i DSM är dock hårt styrt av APA och i denna manual, som är den som företrädelsevis används i det dagliga psykiatriska arbetet i Sverige, finns sadomasochism, fetischism och transvestism kvar under avsnittet "Sexuella störningar och könsidentitetsstörningar" i undergruppen "Sexuella avvikelser". Diagnosen sexuell masochism kommer att ställas om personen under minst sex månader upplevt återkommande och intensiva sexuella fantasier, sexuella impulser eller sexuella beteenden involverande att bli förnedrad, slagen, bunden eller i övrigt utsättas för lidande, samt om detta innebär kliniskt signifikant lidande eller funktionsnedsättning i sociala, yrkesmässiga eller andra viktiga livsområden. Den som ställer diagnosen bör definiera om det samtidigt finns asphyxiofili (att tända på andningskontroll)
    mmm, står i Cullberg också.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 18:16:48 följande:
    Vad gott! Idag åt jag min lillasysters hemlagade smörgåstårta. Det var så förbaskat, underbart gott! Så nu behöver vi inte betala 500-600 kr. för restaurangsmörgåstårta nåt mer. Jippie!! (totala kostnaden för hennes ingredienser gick på ca. 350kr)
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 18:21:15 följande:
    Jag älskar vitlök..
    me too!
    har det i nästan allt!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-26 19:43:41 följande:
    Phu...kan nu konstatera att man INTE behöver ha lika mycket kläder på sig ute nu som man behövde när det var -15  "svettas" Fyra tjocka tröjor, dubbla byxor, 2 par raggsockor, polarjacka, mössa, vantar o varmfodrade vinterkängor var en aaaaaaaaaningen för varmt... Började tro att jag skulle få värmeslag innan jag var klar med att mata hästarna o geten...men jag klarade mig. "Har i extra många isbitar i drinken" Go kväll
    skål vännen! {#lang_emotions_cheers}
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-26 19:45:26 följande:
    Själv vill jag ha en karl...
    behöver han heta muffin, tycka om romantiska middagar och promenader på stranden?
Svar på tråden Tråddödare forts....