Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Några tips på bra sidor att lära mer om valutahandel på? Eh, kvasi-beteendevetare som jag är så tror jag nog att teknisk analys är mer för mig... eh...

Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-04 13:16:22 följande:
    Wow, du verkar ha hittat något nytt att brinna för
    Poker ger så dåligt samvete eftersom den man spelar mot kan vara spelberoende och spela bort barnens julklappspengar eller så. Inte bra...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-03-04 13:31:57 följande:
    Så har jag aldrig tänkt.. jag har bara varit glad över de pengar jag har vunnit. Varför sa du så, jag som hade tänkt börja spela igen för att dra in lite extra pengar. *suckar*
    Sorry, visste inte att du hade ettt samvete...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-04 13:36:36 följande:
    Nice att du tänker på andras situation. Förresten, hur går det med kamelerna?
    Jag lämnade dem att självdö i öknen...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-04 13:46:20 följande:
    Fast kameler dör ju inte i öknen. De vet väl hur de ska klara sig, ökendjur som de är. Säg som det är, du har haft värsta grillpartyt sista tiden
    Nej, kameler klarar sig inte själva i öknen, lika lite som en hamster klarar sig i alperna. De är boskap...
  • Scratchy
    jfsebastian skrev 2010-03-04 14:12:55 följande:
    Jag protesterar å det bestämdaste.Hamstern är inget boskap och kameler klarar sig utmärkt i öknen utan människor.Australien har världens största bestånd av vilda kameler (eller om det var dromedarer).Araberna importerar därifrån.
    Nej, jag menade inte heller att hamstrar är boskap.

Exakt, VIIIIIIIIIIIIIIILDA kameler. Vilda kameler är inte boskap lika lite som vilda kor.

Men kamelerna som jag äger är boskap.
  • Scratchy
    jfsebastian skrev 2010-03-04 14:30:03 följande:
    Djur kan ju vara både vilda och boskap. Inget konstigt med det.Men min hamster är mitt boskap. Ett helsike att mjölka bara.
    Nej det var inget konstigt med det tills du "å det bestämdaste" utgick ifrån att du visste om mina kameler var vilda eller inte, vilket du inte visste...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-03-04 13:47:28 följande:
    Scratchy, kollade du länken jag la in? Verkade det vara en bra sida?
    Ja, jag har kollat in den. Såg den typ i förrgår, men tack för tipset. Säg gärna till om du har någon mer sida...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-04 16:23:19 följande:
    Alltså kan kameler klara sig själva ute i öknen. Förutsättningen är bara att de är vilda?
    Och att de kan springa ifatt gasellerna så att de får mat...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-03-04 16:33:06 följande:
    Det finns djur som levt i fångenskap som lärt sig klara sig själv, det kanske kamelerna oxå kan lära sig.Mjölka en hamster låter inte kul.
    Och? Tänker du släppa ut mina kameler eller? Jag som tänkte ge dig en tröja av kamelskinn... med två pucklar på...
Svar på tråden Tråddödare forts....