Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-10 20:49:28 följande:
    Men du börjar ju bli rädd för allt jag skriver...... men du har väl märkt att det vi skrev om häromkvällen faktiskt fick mer effekt än du vågat tro? Have no fear Scratchy is here!
    OOOja!! Jag kunde inte somna förrän efter 04.30. Höll på att skicka ett sms till dig för att söka tröst, men hur vettskrämd jag än var så hade jag ändå lite samvete

Jag var fullkomligt skräckslagen. Så, inga fler spöksamtal tack!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-10 20:52:42 följande:
    Ja, du vet ju hur jag ser ut... Have no fear Scratchy is here!
    Ja Mr.Dödskalle!
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-10 21:01:14 följande:
    Självinsikten är det oftast inga fel på.Långpromenader i kylan, härligt! Du har väl varma kläder?
    Mmmm...det är väl självinsikten som säger dig att du mår som du förtjänar?

Kortärmat, varm långärmat ovanpå, strumpor, sockor ovanpå, tights, byxor, termobyxa, mössa, vinterjacka, vinterjackans luva ovanpå mössa, handskar, fodrade vinterstövlar. Duger det?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-10 21:10:14 följande:
    Attans bra! Då fryser du nog inte.Jag har bara T-shirt och vinterjacka, men så går jag inga långprommenader och så har jag antagligen mer underhudsfett än dig. Julmaten sitter där den ska så att säga
    Tydligen har du mycket mer underhudsfett. Jag kände ibland inte ens att det jag hade på mig dög

Ja, julmaten ja...det var gott. Det roliga är att jag gick ner i vikt trots att jag proppade i mig nästan hur mycket som helst. Men nu har jag gått upp lite igen, vilket inte känns bra.

Kan man bränna fett när man gå långpromenader, eller är det bara flåset man får upp? Jag har hört så olika..
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-10 21:26:07 följande:
    Visst är jag omtänksam. En glimt av mitt nya jag!
    Var du inte det förut?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-10 21:27:42 följande:
    Långprommenader är bra för förbränningen där och då. Att ut och jogga är mer långsiktigt, men gör det du motiveras av så det blir av. Bättre att det blir av än inte
    Förstår inte riktigt, men OK.
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-10 21:29:07 följande:
    Ibland...
    I see....Varför var det svårt att vara omtänksam?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 21:36:10 följande:
    nu är Maken i duschen så jag FL-ar lite mer. snart sovdags, ska upp kvart över fem imorrn, blä.
    Urk vad tidigt! Hur känns det inför imorgon?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-10 21:36:59 följande:
    Velour, hur var det i simhallen?
    Det blev ingen simhall. Det blev en tur till Ikano-huset för lite inköp av varma plagg för lillen, en liten tur till djuraffären för att han älskar att titta på alla smådjur och sen hem

Innan dess fick han dock i sig lite onyttigheter, dock inte lika illa som chips
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....