Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-11 00:22:56 följande:
    Det tror jag faktiskt inte, vi ser rätt olika ut, men kombinationen av oss båda syns tydligt på sonen
    Konstigt vore det väl annars

Men ja, blandning. Vår son ser ut som mig i övre halvan av ansiktet och som sin far i undre halvan. Näsan är lite för tidigt för mig att avgöra. Han har mycket som påminner om mig, förutom längden Jag är 1.60 och han når mig precis upp till brösten. Hans far är inte särskilt lång heller, runt 1.79.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-11 00:26:01 följande:
    Nej, nu måste jag sova, ska gå upp om sex timmar. Vi hörs imorgon! Godnatt och trådkramar!
    UUhh, kallt och tidigt...

Men godnatt och trådkramar
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-11 08:40:14 följande:
    God morgon!! Hoppas alla får en strålande dag!! Audiatur et altera pars
    Tack detsamma!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-11 18:31:21 följande:
    inlägg 444 ska det ju stå.... Audiatur et altera pars
    All heder åt dig som orkar ta nummer även i andra trådar

Har du haft en bra dag?
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-11 18:55:54 följande:
    Ja tack! Var och fikade med en studiekamrat/vännina. mycket trevligt! Själv? Audiatur et altera pars
    Roligt! Själv städade jag litegrann, men mest softade jag idag Snart är det början på en ny termin...känner lite ångest.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-11 20:01:00 följande:
    Vårt samhälle består av en konsum, en ica och några småaffärer vilket betyder att det finns rum för två pizzerior... Inte någon högkonkurrens precis....
    Okej, ett mysigt litet samhälle alltså

Men varför svarar du inte på mina frågor jag ställer på FB? Angående det där om att det inte var bästa bilden på honom, men att han verkade snäll, så undrade jag vem du menade, men det sa du inte. Vem menade du?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-11 20:01:33 följande:
    hej Ord Blind, J hjärtar A & och Velour! (är det fler här?)
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Allt väl?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-11 20:11:46 följande:
    jodå, ganska OK.skönt att återgå till lektionerna.du då? ngt nytt om tjejen och FB-statusen?
    Hänt nåt särskilt i skolan, med cheferna och så?

Jo, det var som jag misstänkte, ett skämt. Enligt henne så hade de blivit fulla och tänkte skoja lite med alla genom få folk att tro att det hade blivit ihop. Det framkom även att hennes "phony boyfriend" är gay

Så min killkompis mår nog som en prins nu. Han ska ta tjuren vid hornen imorgon och föreslå att de hittar på något. Så vi får väl se vart det här leder.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-11 20:22:56 följande:
    Velour!Jag hade loggat ut... .-) såg det nu och har försökt förklara mig... Kom på att jag kanske lade mig i saker jag ska hålla mig utanför... !
    Jag såg ditt mail Men du lade dig inte alls i
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-11 20:25:04 följande:
    nej, inte vad jag vet, har mest haft en vanlig dag. aha, så det var ett skämt!känns det OK?
    Ja, det känns OK. Även om det inte skulle bli nåt mellan killkompisen och henne, så tror jag nog inte att jag skulle ta något initiativ. The moment is by liksom
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....