Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-23 19:28:09 följande:
    en 3:a på 70 kvadrat. behöööööööver hus! ja, jag skulle kunna tänka mig att ha båda 2:orna här så man fick ett helt våningsplan!
    Min är större än er..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-23 19:41:05 följande:
    mäh, fina flickor jämför inte storlek.
    Oh jo.. det är bara blyga (småväxta) pojkar som inte gör det.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-23 19:52:48 följande:
    haha, räknade just hur många böcker som står kvar i vardagsrummet efter att många har förpassats till andra hyllor i andra rum.gissa hur många som står här nu?
    Mååååååååånga..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-23 20:12:38 följande:
    Hahha, något ännu viktigare faktiskt. Min son hade skyhög feber och mådde riktigt dåligt Och sen en vän som kände sig rätt nere.
    Hur är det med din son nu då? Funkar det med penicilinen?
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-23 20:29:36 följande:
    Jha! Det är precis därför jag inte handlar på nätet. Ibland till lillegubben men då har jag ofta kollat i affären först....!!
    Det gör inte jag heller.. men mest för att jag älskar att gå i affärer.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-23 20:30:52 följande:
    Hej tjejer ;)Haft en bra dag?
    Hej! En jättebra dag faktiskt. Själv då?
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-23 20:40:11 följande:
    Hej på er!!!Jag är lite låg idag... Vet inte om det är mars som börjat tidigt eller om jag bara är trött... Försöker tala om för min man att vi behöver tiiid ihop men han verkar inte förstå riktigt.... Hoppas han fattar snart! Det är oftast jag som får driva allt hemma och det har sina för och nackdelar. Fördelar är att jag inte behöver fråga om särskilt mycket utan kan bestämma det mesta själv. Nackdel är att det ibland blir tungt med ansvar och att stå med allt. Jag vet från andra trådar att man bara ska vara lycklig eller sparka ut honom men nu lever jag i mellanlandet... Jag har valt att sätta mig i situationen och får snällt gilla läget. Om jag skulle klaga är jag idiot som inte fattade det innan jag "skaffade" barn och enda lösningen är att vara himelskt lycklig eller sparka ut han.Vi har barn ihop, jag blir absolut inte misshandlad på något sätt, på det hela har vi det jätte bra ihop. Problemet är att han kunde varit min bror just nu. Finns inte en bättre vän och stöttepelare! Men..... det är nog en period och vi hitter säkert tillbaka igen... snart.....
    Känner igen det där, jag är oxå en sån som tar på mig allt.. tyvärr.

Ni får försöka komma iväg själv en helg eller fixa barnvakt och vara hemma själva en helg.. utan alla måsten.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-23 20:44:33 följande:
    Jag är periodare... Det innebär att jag ibland tycker det är ok att gå i affärer men oftast blir det mer på tvång....
    Det är inte jag.. kan shoppa jämnt om jag bara hade haft pengar till det, ett tag så var jag nästan shoppingberoende men det är jag inte längre. Nu har jag lite kontroll över mig själv, impulsköpen är färre.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-23 20:47:24 följande:
    Åh sorry såg inte att du också hade sett Hej inlägget. ;)Good. Glad för din skull.Jo, jag mår bra. Har mått bra sen jag fick va ensam med gubben i nån dag och ha chansen att komma nära honom på ett sätt som jag inte har gjort innan. Fick höra följande av en kompis idag när jag ringde honom för 5:e gången :p" Men Rose det var ju fan mycket lugnare när du var nere. Hade glömt hur jobbig du kan va när du är dig själv. " Sen fick jag en puss innan han la på. Dumma karln.
    Skönt.. tror att när du väl fått ur dig allt och sen fick vila upp dig med din man så räckte det för att du skulle börja må bättre.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-23 21:14:16 följande:
    Faan! Har jag retat Rose tror ni? Det var inte min mening.
    Vet inte.. men jag förstår vad det är du försöker säga.
Svar på tråden Tråddödare forts....