Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-22 00:09:54 följande:
    Jopps.Nu ska jag Voddla lite till tänkte jag. Vill koppla från verkligheten en stund. Ha det så bra och sov gott
    Detsamma!!

Kram vännen!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Vellan vad du kämpar, hoppas det löser sig och att din svärmor inte få stanna kvar och du är ingen rasist!

Roses, vad man tänker om saker och ting kan inte hindrar en från. Men ibland så kanske man ska tänka på vad av sina tankar man väljer att dela med sig av.

Scratschy.. du är bara du och.. jag har inget mer att säga om det. Puss på dig oxå!

Vellan, du ska absolut inte ta på dig något ansvar för att andra i tråden bråkar, oavsett vad dom bråkar om. De är vuxna och kan själva ta ansvar för sina handlingar.. så lycka till med tentan, det kommer att gå så bra, jag är helt övertygad!

Se hela bilden

• Mandi74

Hej alllihopa förresten! Det är kallt, det är vitt och snart är det mars.. tror ni det blir någon vår snart?

• Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-22 19:05:57 följande:
    Börjar tro att det kommer förbli vinter nu...  en ny istid på gång kanske Blä..hoppas verkligen att det kommer VÅRtecken snart...är sjukt trött på att skotta snö I den här takten så kommer jag ha lyckats skotta klart hela vägen ner till stallet (har nu en "gång" men håller på o breddar så att det dels går att komma fram ordentligt o dels underlättar om snön någonsin får för sig att smälta) någon gång lagom till MIDSOMMAR
    Har aldrig varit så glad innan som jag är nu, att jag bor i lägenhet. Fy vilket jobb alla har med snön, ser hur alla andra sliter och skötter hela tiden.

Du är så duktig, fattar inte att du orkar.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-22 19:08:11 följande:
    Ah, i morgon bitti är sista gången jag kommer få se mitt köksgolv så som det ser ut nu...i morgon när jag kommer hem från jobbet så kommer det vara ett hål i stället...Gissa om att dottern blev sådär lagom imponerad när jag berättade att hon kommer få hem byggjobbare kl 07:30  (hon kan ju va glad att dom inte kommer redan kl 06...)
    Härligt!

Haha.. har ni sportlov denna veckan, i så fall kan jag förstå henne.. hon vill ju ha sovmorron.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-22 19:24:46 följande:
    Jopp...sportlov....he he he.... Envis heten o den starka viljan att kunna bo på egen gård med djuren driver mig vidare o håller mig uppe för att klara det här.Vissa dagar mår jag skit o blir rädd för att jag nog inte kommer kunna klara det här men sen blir jag mer arg på mig själv för att jag ens tänkte tanken på att jag skulle överge det jag kämpat så hårt för att ha o då kommer styrkan att fortsätta Men...det skulle ju inte vara helt fel att ha en karl till hands... Av mååååånga anledningar...
    Hon få ta på sig öronproppar i kväll när hon lägger sig.. så kanske hon inte vaknar när dom kommer.

Du är en kämpe, helt klart, beundransvärt..

Hehe.. nä han är ju inte bara bra till att skotta snö, ibland skulle det vara skönt att ha någon som kan.. massera fötterna på en.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-22 20:36:30 följande:
    Förresten, den där bilden med eldhanden påminner om en persons avatar. Bara det att hans pekar fuckyou-finger istället
    Jag vet.. kom på det när jag hade lagt in den.

Förresten, när det gäller rasist.. så är det bara mig du är det mot, när du kallar mig svenne.. *blänger*
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-22 20:38:26 följande:
    Jamenprecis..."harkel" massera fötterna var ju JUST det jag menade För inte trodde väl någon att det var något ANNAT som menades..?!?
    Funderde ett tag på om det var bära in ved du menade, men så kom jag på att det kan man ju göra själv.. så massera fötterna var det enda jag kunde komma på. {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_innocent}

För det finns väl inget annat, som jag har missat..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-22 20:40:29 följande:
    32-??? Det var då det värsta! Och just nu håller det på att snöa ännu mer!
    Måste erkänna, jag har gillat snön innan och jag har inte stört mig på den.. men nu börjar jag faktiskt bli lite trött på den..
  • Mandi74

Är så trött så det svider i ögonen på mig.. så fort sonen har somnat så ska jag oxå lägga mig. ZZzzzzzZZZzzzzzZZ

Svar på tråden Tråddödare forts....