Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-23 23:54:13 följande:
    Bara för det så fick du mig att också göra det
    Haha.. ditt lilla pevvo.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

God morgon! Idag skiner solen och jag tänker passa på att åka till centrum och spana i affärer nu när sonen är bort.

• Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-24 11:04:40 följande:
    godmorgon!ngt du 'letar' efter, eller bara fönstershoppande?
    En ny jacka.. och kanske några nya byxor, nån tröja skulle ju inte heller skada.

Jag vet inte, få se vad jag hitter och känner för.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-24 11:27:59 följande:
    ganska mkt alltså! happy hunting!
    Ja, eller så blir det ingenting.

Det är inget jag behöver egentligen, utan bara känner för att kolla läget lite.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-24 11:41:12 följande:
    jag hittar aldrig saker när jag letar efter och verkligen behöver ngt, men massor annars!(har rensat ut 2 säckar kläder till Myrorna nu... )
    Jag har två flyttlådor med kläder i förrådet som oxå ska iväg till myrorna.

Men så är det alltid, letar man efter nått så är det omöjligt. Går man bara på stan rent allmänt så hittar man en massa, som man inte visste att man behövde.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-24 14:56:00 följande:
    Jag gillar tjejen som lagt sig på HELT FEL PLATS för att få studiero...
    ">

" target="_blank">

Satt och väntade på att dom skulle ramla över henne, men det gjorde dom ju inte..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-24 19:12:43 följande:
    En pessimist kan bli besviken över absolut allting...
    Det stämmer säkert..

Men eftersom du nämnde hennes så trodde jag att det skulle hända något där hon var inblandad, men det gjorde det inte.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-24 19:35:13 följande:
    Det gjorde det ju. Hon blev ju vettskrämd stackarn. Innan det verkar hon inte ens medveten om dem, men sen tittar hon ängsligt åt deras håll hela tiden...
    Såg det.. men jag trodde ändå det skulle hända mer. Är jag en pessimist då?
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-24 20:32:14 följande:
    Och nu var kräksjukan här... Lilleman har kräkts sedan han kom hem från dagis idag Han hann inte äta färdigt penicillinkuren mot öroninflammationen ens. Stackars unge, han har varit sjuk sedan den 16/1 med enstaka friskdagar då han varit helt frisk. Nu håller vi honom hemma tills han fått rören inopererade nästa vecka! Och sedan håller vi tummarna för att han slipper de eviga infektionerna!!!Jag vill verkligen inte ha sjukan, de gånger jag fått det har jag varit så dåligt så jag trott jag skulle behöva åka ambulans innan det äntligen vänt.Och rent själviskt är jag lite ledsen för jag har anordnat after work:en med jobbet och nu missar jag den, det är på fredag... Och på lördag skulle min barndomsbästis komma hit och sova över och vi skulle dricka vin och kolla Melodifestivalen. Jag hade behövt denna helgen eftersom jag har jobbat 8.30-18.30 i stort sett varje dag de senaste veckorna
    Usch.. inte ett dugg avundsjuk på er.
Svar på tråden Tråddödare forts....