Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-22 20:49:46 följande:
    Tycker om chocklad, kan jag kalla dig chockladtomten?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-22 20:52:26 följande:
    Samma här. Eller ja, sonen somnade nyss, men om en liten stund ska jag ge mig! Jobbat 09-19 idag och är helt förstörd känns det som Puss på er trådisar och kämpa på med allt! (Det täcker väl in det hela? )
    Mitt förra jobb jag hade så jobbade vi alltid 7-19 eller 10-21, man var ganska trött efter 2-3 sånna dagar.

Skönt med barn som sover, min son är hopplös.. vaken halva nätterna. Men det blir väl bättre när han börja på dagis hoppas jag.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-22 20:53:20 följande:
    Jag känner också så. Har gnällt de senaste vintrarna över att det inte snöat tillräckligt. Så tyckte vädergudarna att "nu ger vi den där Velour på käften och snöar över Sverige tills hon aldrig mer gnäller över vädret". Men nu tycker även jag att det känns lite för mycket.
    Det är nu sista dagarna som jag börjat känna att ska det aldrig sluta.. Men nu får man väl igen för att man klagat innan, som du själv säger.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-22 21:22:18 följande:
    Eftersom jag också tycker om choklad, eller rättare sagt älskar så får du gärna kalla mig chokladtomten
    Nice.. from nu så är du min lilla choklad - nånting.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-22 22:02:13 följande:
    jaha! Här kommer man in för lite samtal men det passar visst inte vissa..... Gonatt då så jävla mycket.Ursäkta.... men det var lite skönt att få gnälla lite...  Jag brukar annars vara först i säng men nu hann du före..!!!!Gonatt!!!! Jag lägger mig som god tvåa i kväll! *yes*
    Pms?
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-22 22:07:44 följande:
    Velan och ni andra!Hur gör vi rent praktiskt för att få ihop en maillista för att boka in datum mm till tråddödarträff TDT??Det går inte att göra på inboxen här på FL för då blir man avstängd. Hrmpf!Alltså måste vi göra en maillista utanför fl. Ska man tala om sin mail i din inbox eller i min? Datum.... Ska vi sen ge tre datum och det där flest kan får bli det vi väljer??Om vi inte gör något kommer vi aldrig iväg och ses och det går inte!
    Vi gör en maillista..

Du mailar Velour, Velour mailar Roses, Roses mailar Sedek.. tex. Sen stryker man de datum som inte passar en och ska man inte följa med så skickar man tillbaka mailet från den man fick det ifrån och stryker sitt egna namn helt och hållet så mailar den som fick tillbaka mailet den som står efter på listan istället.. tex.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-22 22:34:57 följande:
    Jag menade FB!FBFBFBFBFBFB... INTE fl!!!!
    Fan vad du skriker..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-22 22:37:18 följande:
    Eller så kan en person vara i mitten så borde det gå snabbare. En mailar ut allt och tar tillbaka svaren. Kommer gå på halva tiden.
    Men det går ju inte på fl..
  • Mandi74

Det man kan göra här på fl är att en skriver ett blogginlägg och sen kan alla kommentera, som en tråd fast det är i en blogg istället.. om ni fattar.

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-22 22:39:53 följande:
    Och värst vad du svär!!!
    Får man inte göra det eller?
Svar på tråden Tråddödare forts....