Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-05 09:00:55 följande:
    Hmm, jag har tagit ett nr i en annan tråd, men eftersom det är i min mammagrupps-tråd så vill jag inte hänga ut det här, kan ni inte bara tro på mitt ord?
    *skrattar elakt*

Nej.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-05 08:57:09 följande:
    Bra, sakta men säkert börjar du hamna i samma tvångstankebeteende som mig...moahhahahahaaaa....
    Bara för det så blir det ingen trådkram nästa gång!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 10:14:47 följande:
    Okej då. Men grattis till numret iallafall.
    Klart att det räknas! Vinka till Midka så fixar hon det!!

Tack förresten, reflektera inte över numret...
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-05 10:15:42 följande:
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite..(Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...)
    Här nästan misshandlar jag min dotter för att skaffa ett barn till! (Jag blir galen av hormonerna, det var en av anledniingarna till att vi ville ha de tätt för att jag inte vill att min dotter ska minnas sin knäppkärring till morsa.) Vi hade en lite dust idag som slutade med att jag satt på golvet i köket och grät, hon vaknade påtok för tidigt, jag alldeles för trött, hon trött och gnällig, jag inget tålamod.

Jag har all förståelse i världen för de som inte skaffar fler än ett barn även om det aldrig har varit ett alternativ för mig egentligen.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-05 11:09:57 följande:
    Barnen söker sina föräldrars ursinne för att se om kärleken finns kvar när stormen bedarrat.Så länge den finns kvar somnar barnen lungt ikväll oxå!
    Hon är ju min underbara lilla tös!
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 11:19:43 följande:
    Eller hur? Kan knappt gå i dem utan att få ont, men bara väntar på tillfälle att använda dem Tack, vi är rätt stolta över honom! Jag tycker katten är rätt söt också
    Skitcoola!

Och bebisen var söt han med...
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-05 13:46:22 följande:
    Men guuu' vilken dålig morsa du är!! Grät du inför ditt barn? Nu kommer ju hon att få men för resten av sitt liv. Socialen nästa!!Kram på dig vännen. Eller nej! Styjkekjamaj
    Tack! Den värmde.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-05 13:56:13 följande:
    Håller du fortfarande fast vid att inte dyka upp på träffen? *håller tummarna för att du ska säga nej*
    Vad söt du är. Men mitt nej står tyvärr fast.
  • Ord blind
    Harlow skrev 2010-01-05 17:30:52 följande:
    Hej favvoFiona! Vi sticker till Spanien inom en vecka, och är borta i några månader... Skönt.
    Hann du smita innan jag kom.
  • Ord blind

hihi

Svar på tråden Tråddödare forts....