Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-12 16:20:12 följande:
    Nä, han har ju funnits här sedan förra tråden. Men Fiasmamma tror jag att hon heter. Hon är ny och riktigt schysst!
    ja, men han har väl inte skrivit så mkt..?

trevligt med nytt folk!
  • Polly S

sådär, nu har jag tagit en liten promenad.
    började kräkas på väg hem igår (hann faktiskt in på en toalett på resecentrum, så inte fullt så traumatiskt som det låter), sen ringde jag Maken som fick komma och köra mig hem.
    kräktes halva kvällen och har nu varit hemma idag (trots att jag nu mår rätt OK), för 3:e gången på snart 7 år. blä.
    bra med luft nu iaf!

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-12 17:17:15 följande:
    Hittade du nått kul när du snokade?
    ja, bilder på dig!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-12 17:58:54 följande:
    Oj! Stackare! Hatar kräksjuka. Själv har jag fått det 3 gånger 3 år på rad och varje gång på hotell... Urk! Det går ju över fort, du kan säkert äta lite i kväll!? Hej förresten, kul å se att du är tillbaka Fiona
    åh, stackare att bli sjuk på resa! (kanske därför du blivit sjuk till att börja med iofs?)

ja, ikväll blir det kycklingsallad!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:03:54 följande:
    Önskar jag hade fler facebookvänner. En sån här osocial dag så behöööver jag FB ju!
    jag skriver ju iofs betydligt mer här än på fb!

så, om vi bortser från Velours presentation, hur skulle du beskriva dig?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 18:12:52 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Sista kvällen här. Känns faktisk lite sorgligt. kommer sakna er.
    försvinner du? hurlänge, var & varför?
    Roses skrev 2010-03-12 18:13:42 följande:
    * vinkar till Fiona. Kul och se dig här. *
    tack!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:20:55 följande:
    Jag tänkte på det igår, det här är mer som en chat än som inlägg. Kanske därför jag känner mig hemma, var en storchattare en gång i tiden
    grattis till numret!
    700 till innan nästa lördag blir ju en piece of cake!
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-03-12 18:23:01 följande:
    grattis till numret! 700 till innan nästa lördag blir ju en piece of cake!
    Fiamedbarn, menade alltså inte att du ensam skulle skriva 700 inlägg till på den tiden...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 18:23:13 följande:
    Ska inte försvinna. Ska åka utomlands och fira persiska nyåret med mannens släktingar. Kommer tillbaka så fort det går. Lovar. ;)
    låter mysigt!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:26:10 följande:
    Roses, låter mysigt! Får jag fråga vilket land - Iran kanske? Fiona, å tackar Hur ska ni fira den som får nr 20 000?
    den som dödar tråden vinner väl?
Svar på tråden Tråddödare forts....