Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-12 18:27:26 följande:
    Hur är det med dig då? Mår du bättre? Har det ordnat sig Irl? * Kramar Fiona * Kul att du är tillbaka och mår bättre.
    vad söt du är som frågar! en stor bit av det har lossnat iaf, så livet känns lättare.

hur länge ska du vara iväg? (kommer sakna dig om det är flera veckor ju! )
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:30:31 följande:
    Skulle vilja bli mer sams med mina präktiga sidor.
    äh, varför det?
  • Polly S

Fia, väntar fortfarande på att du ska presentera dig... minst 3 ord, max 15!

• Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-12 18:38:56 följande:
    Go fredagskväll på er  Har nu kört bil i sammanlagt 4.5 timmar o kan konstatera att vägarna är fulla av väglusar / bilar utan motorer / bilförare utan högerfot / bilar komverterade till epa-traktorer o som dom glömt sätta varningstriangel på / allmänt farträdda människor...osv "GAH" Eller...så KAN det ju vara så EVENTUELLT MÖJLIGTVIS vilket jag starkt betvivlar... att det helt enkelt var JAG som körde för fort  men DET har jag svårt att tänka mig
    jag har inga problem alls att tro på din senare förklaring...
    hej Isse!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:39:37 följande:
    Märklig men lite söt låt Veronica Mackinlay – Me Gustás Mucho Fiona, för att jag vill ha städat, vill få näringsrik mat, vara energifull glad och effektiv. Hmm, var det en pedagogisk fråga?
    ja, det är klart. jag har nog inga såna sidor, jag bara tvingar mig till det ändå.
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 18:37:28 följande:
    Va skönt. Det kommer gå bra. Hoppas du mår alldeles fint när jag är tillbax. Kommer tillbaka den 24:e. Nyåret är 20:e om jag inte har fel.
    åker du imorrn?
    hoppas ni får en alldeles underbar resa!
    (vänta lite nu, svårmor ska väl inte med..? kanske läge att smuggla ner en kniv i hennes handbagage så hon fastnar i tullen... )
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 18:41:32 följande:
    Lämnar er nån timme tjejer. Ska äta, hålla gubben sällskap, natta barnen sen kommer jag tillbax. Ha det gott så länge.
    detsamma!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:41:47 följande:
    Fy! Man måste köra försiktigt. Tänk på såna som är bilrädda som mig. Roses, haha Fiona, oj det måste jag ha missat. Ja...nyfiken, sprallig och fundersam.
    nyfiken, sprallig, fundersam. -och bilrädd! är det senare en befogad eller obefogad rädsla?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:46:19 följande:
    Tänk att det känns så bra när bebisen bajsar. Det kunde jag aldrig ana Kanske ska tillägga att han har problem med förstoppning och ibland skriker han så högt att det gör ont i mitt hjärta.
    är det 1:a barnet?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:49:31 följande:
    Fiona, jag vet inte. Har inte råkat ut för nåt, men det finns ju så många idioter på vägarna som inte tar hänsyn och tror alla ska rätta sig efter dom. Som gör omkörningar trots mötande trafik, ligger med nosen i rumpan....till saken hör väl att jag inte heller har körkort. Ska försöka ta det i vår men fasar lite...
    ja, du kommer nog tyvärr bli ännu mer medveten om alla idioter när du kör själv...
Svar på tråden Tråddödare forts....