Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-12 21:18:20 följande:
    Har 3 visdomständer på väg upp och dom får inte plats, de tränger undan de andra tänderna. Sen har jag fått ett hål i en framtand.. Men jag drar hellre ut tänder än laga, hatar ljudet av borren.. *ryser*
    ah, drog ut en visdomstand förra våren, inga problem alls fast den hade krok på roten. jag har världens bästa tandläkare!
    hoppas du har lika bra!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:17:54 följande:
    Fiona, messet om kilon var till Roses, jag skrev det sen. Men det går så fort nu så det kanske inte bara är jag som är lite suddig...*hoppas*
    *hmmpf*
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:20:45 följande:
    Ja, det får du men jag vet inte om du förstår vad jag pratar om. Dels att det finns en massa "spioner" inne på face-book som snokar åt regimen i Iran. Jag har precis fått min iranska pass efter 4års helvetes-kamp så jag avstår från att bli medlem där och "visa" mig offentligt.
    ouch! nej, det är såna saker man som svensson slipper fundera på. trist!
    kan du inte ta ett nickname då och göra ditt riktiga namn icke-sökbart? ser ju en massa folk som nu heter 'myzan' etc, inte helt lätt att lista ut vem de är då...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:23:58 följande:
    Bokar tid hos optiker åt Fiona också. :p Min lår växte från 52cm till 67cm. Mina ärmar från 25 till 36 så vaddå bara magen?
    shit, skojar du?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-12 21:25:40 följande:
    Jag drog ut den första för några år sen, den satt som berg. Tandsköterskan (eller vad det nu heter) fick hjälpa till att hålla emot mitt huvud och han tog spjän mot stolen.. tillsut så slog han sönder den och plockade ut den i bitar. Men jag drar ändå hellre ut tänder än lagar.
    fy fan! *ryser*
  • Polly S

nej, nu blir det "Dawn of the Dead" -inte så romantiskt kanske!

ha en bra kväll allihop och extra mkt till Roses om vi inte 'ses' innan du åker! ha ett underbart nyår så hörs vi här igen efter den 24:e! *kram*

• Polly S

hej trådvänner!
    har varit ute 3,5h i det fina vädret, skönt med sol!
    hur är det med er då? (och måste ni prata choklad..?!)

• Polly S
    Midka skrev 2010-03-13 18:08:24 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEJ! Gott att du är tillbaka. Vi har varit ute och grävt snö idag så jag käner hur det hettar på kinderna!
    hej!
    den här vintern är det otroligt skönt att bo i lägenhet och slippa skotta!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 18:13:26 följande:
    Heeej Vi hade soligt innan idag men sedan började det regna, nu är det riktigt tråkigt väder, så det blev ingen lekpark som jag hade tänkt innan jag drog igång med tvätten, ska ner och hämta den och sedan fixa middag och sen efter nattningen är det Melodifestivalen som gäller Är ni med? Tyvärr mår mannen inte jättebra idag och lille Loppan har dragit på sig hosta efter två helt friska veckor så det gnälls en del här hemma, menjag tycker det är underbart med helg Så, nu är det irl som gäller lite, ha en skön kväll så tittar jag in sen!
    regn? yuk! det har vi sluppit, har haft strålande sol hela dagen!
    Melodifestivalen är inget för oss, men ni får ha en jättemysig kväll hela familjen!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-13 18:25:20 följande:
    Jag har tänkt tanken när det bara snöade och snöade och snöade.... Nu kommer våren snart och då är jag glad i vårt hus!
    jo, förstår det,  jag längtar redan till sommarstugan... på husmarknaden är det stilltje just nu.
Svar på tråden Tråddödare forts....