Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-12 20:59:01 följande:
    Därför att jag är sur-potta och barnunge och retas med er. Vet ju inte hur ni andra ser ut så då får ni inte heller se hur jag ser ut. Blir kryssningen av då får ni se. Så det så. Tack för komplimanget. Jag gick upp 50kg. Tog mig 2år och bli av med dom. Det var inte rolig alls.
    har du Velour på fb? då kan du kanske se oss...
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-12 21:00:19 följande:
    Tur jag inte behöver lägga dig oxå då varje kväll.. räcker med en alfons.
    haha!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-12 20:58:50 följande:
    Kanske en något dum fråga men när det gäller datorer så är jag totalt kass Jag har en skiva som en kompis bränt åt mig, nu är det så att jag skulle vilja ta bort en del av låtarna o lägga in nya...GÅR inte det..? I alla fall kan inte jag...idiotiskt om det inte går...
    bara om det är CD-RW (re-writable), tror jag
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 21:06:35 följande:
    Jag var också bara dålig en dag, men sedan tog det tid för min mage att komma till liv igen. Hoppas du får må bra framöver! Loppan mår bra och har varit frisk i över två veckor nu! Och det har gått mer än en vecka sedan öronoperationen och han verkar inte må dåligt av det, varken då eller nu
    åh, vad skönt! han tog operationen bra?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:08:50 följande:
    Roses, japp. Lite väl centralt med all trafik. Var bor du nu? Fiona, grattis till att du blev av med kilona! Jag har en lång kamp framför mig men orkar inte vara radikal...idag blir det godis och ostbågekulor...Nåt tips?
    ehm... jag har inte några gravidkilon att bli av med...
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-12 21:09:28 följande:
    Jag måste gå till tandläkarn.. jag vill inte..
    jag går hellre till gyn än tandläkaren.
    vad har hänt med tänderna då?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:11:27 följande:
    Jag HAR INTE FACEBOOK. * Går iväg och surar *
    oj, sorry! får man fråga varför inte?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-12 21:12:58 följande:
    Skrev det då en tjej inboxade mig en hel del... vill ju inte att det ska bli jobbiga missförstånd, alltså bäst att vara tydlig Sen är jag ytterst sällan intresserad, det är bara de mest mysko karlar som plingat i inboxen...o dom lämnar jag åt någon annan Bor i Sörmland Japp, är mörkrädd...men inte hemma på gården. Bara stona som rids, grabbarna är för unga än så länge. Har en hage som får fungera som ridbana, är stängslad med "ridbanemått" o bokstäver uppsatta för att förenkla, annars så trivs både jag o dottern mest med att sticka ut i skogen o spränga ljudvallarna på gärdena (de vi får rida på, andra låter vi bli...) Tinker är en irlänsk sigenarhäst sk tattarhäst... Detta är en tinkervallack som jag sålde i somras då jag inte kunde ge honom den uppmärksamheten han behövde (mer än alla de andra tillsammans..) Hm...blev mysko...får se om d blir ok när jag postat... annars så gör jag ett nytt fösök...
    klickar man på den blir den bra!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-12 21:15:15 följande:
    Jag har sett dina bilder. Du var idealisk gravid som jag brukar kalla det. Bara magen som var stor. Jag blev stor som en balong. Hela min kropp växte i storlek.
    nu måste jag kolla JhjärtarAs bilder också!
    men du hade väl mest mage Roses? stoooooor mage!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 21:17:59 följande:
    Ja, det gick jättesnabbt så det enda var att han var lite ilsken och ledsen i kanske en halvtimme efteråt, men sedan har han varit precis som vanligt
Svar på tråden Tråddödare forts....