Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-25 20:34:52 följande:
    Fyttirackarn att ha det så!Det är därför jag bor i civilisationen med stor varmvattenberedare!I korta perioder skulle jag klara att leva så och då menar jag korta perioder!
    Det är en vane sak, precis som att man vänjer sig vid att strömmen går lite då och då eller att vägen inte bli plogad så snabbt på vintern mm.

Men det är värt det, jag älskade att bo på landet.. tystnaden, friheten, närheten till naturen.. underbart.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-25 20:38:02 följande:
    Vad tråkigt att hon gjort det!Jag har inboxat vilka inläggsnr som jag skrivit.Lite olyckligt att jag inte svarat så fort men irl har tagit över lite... (en hel kväll...).Tack för att du sa det.
    Ja, ja.. så är det, hon kommer väl tillbaka när hon känner sig redo. Tror inte det hade att göra med att du inte svarde som hon valde att ta paus, så tänk inte på det.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-25 20:49:50 följande:
    Nej, det är en värderingssak enligt mig. Är det värt det så gör man det annars inte! Jag har bott på landet i omgångar och det är inte min grej. Storstad gillar jag inte heller så en gyllene medelstad som passar mig! Frihet, tystnad och närhet till naturen finns i älskad mellan stad! Plus hög hastighet på bredbandet, buss, öppna affärer och pizzeria.
    Håller med dig, egentligen trivs jag allra bäst vid havet. Gotland bara älskar jag..
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-25 20:53:06 följande:
    har ju inga barn, men fastnade i telefon.mamma & pappa ska ta hem morfar från vårdhemmet hela mars (tagit tjänstledigt), lite sista chansen, blir han inte bättre kan han inte flytta hem, utan då är det permanentboende som gäller.
    Just det ja, du har ju dina bäcker istället.. Försöker ni?

Tråkigt med din morfar, men ett permanentboende är inte alltid så illa det heller.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-25 20:52:44 följande:
    Jag var tvungen att åka till universitetet för att skriva ut och lämna in mitt arbete. Hann dit i tid, skrev ut men kunde inte lämna in det eftersom dörrarna dit lärarfacken ligger var låst Så jag får åka dit imorgon innan kl.9 och lämna in..
    Men.. vad jobbigt, tur du inte har så långt.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-25 21:03:08 följande:
    Jag bor väldigt, väldigt nära havet... Vi är förskräckligt lika varandra.... Säkert att din mamma inte födde tvillingar och att de lämnade bort mig på BB
    Jag har alltid sagt att jag är adopterd, det kanske är din mamma som lämnat bort mig.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-25 21:05:46 följande:
    Oj...bilden blev stor...hoppas att den visas som mindre när jag postat inlägget...Här är min systerson (på bilden är han 8 timmar gammal) ♥"inte ett dugg avundsjuk, nähehäeråh"
    Åhh.. så söta dom är när dom är så små. *får ingen bebis sjuka alls när jag ser sånna bilder*
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-25 21:05:11 följande:
    Maken är från Gotland så vi hänger där en del.
    Vart bor dom?
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-25 21:07:29 följande:
    njae, vi är nog inte så barnkära av oss. nej, det behöver det ju inte alls vara, det större problemet då blir nog att få mormor att förstå att hon inte kan bo kvar i huset själv...
    Aha.. men vad har du för mening med livet då. *har lärt mig på fl att det finns ingen mening med livet om man inte vill skaffa barn så fort man är könsmogen*

Ok, ja det är ju inte så lätt då. Vet inte varför men jag tänkte att han var ensam, antar att din mormor inte gärna vill flytta.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-25 21:07:39 följande:
    Äh, tala ur skägget och säg vad det är du egentligen vill säga:*klant-Velour*
    Nja.. typ..

Du har haft hela dagen på dig! Klant..
Svar på tråden Tråddödare forts....