Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-26 18:14:37 följande:
    Men innehållet är ju styrt av APA så det kan vi ju inte riktigt lita på
    Haha.. det finns en manual till som ges ut av who och de har plockat bort det som en psykisk störning, men många i sverige anävnder sig av apan.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-26 18:16:48 följande:
    Vad gott!Idag åt jag min lillasysters hemlagade smörgåstårta. Det var så förbaskat, underbart gott! Så nu behöver vi inte betala 500-600 kr. för restaurangsmörgåstårta nåt mer. Jippie!! (totala kostnaden för hennes ingredienser gick på ca. 350kr)
    Jag älskar vitlök..

Åhh.. vad gott med smörgåstårta, så länge sen jag åt det. *dreglar*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-26 18:18:06 följande:
    Du gör det bästa av situationen och ska ha all världens cred för det. Helt ärligt uppriktigt
    Tack! {#lang_emotions_embarassed}

Ja, han är nöjd och det är det viktigaste. Idag fick han glass till frukost, snacka om att han var supernöjd.
  • Mandi74

Nu ska jag ta en cig och sen ner i tvättstugan innan maten är klar.

Vi ses senare! (hoppas jag)

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-26 19:37:18 följande:
    Velour: Grattis till nr och att tentan är inlämnad och klar!Jha: Besvärliga människor är bäst att möta med god planering. Bida din tid, ta skit och sen när tillfälle ges slår du tillbaka med full kraft. Då kommer han aldrig att ge sig på dig igen!Mandi: Du äger som förälder! (Äger = bäst på sin sak, ägig = han/hon behärskar och är bäst på sin sak femårs vokabulär....)Hej på er!!!!
    Tack! {#lang_emotions_embarassed}

Min son säger.. du är min bästate mamma, det räcker för mig. Även om han i nästan andetag vill flytta hemifrån för att han inte får som han vill.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-26 20:44:07 följande:
    Vaddan detta?Har Isso och Sedek återupptagit sin flört....? När ska ni träffas? (Eller när träffades ni....)Vem ska flytta till vem?När får vi inbjudningarna till bröllopet?Ett fint Gotlandsbröllop kanske.... hos någon vi alla känner...? Jag och Velour kan planera möhippan...  Och S-mannen får planera svensexan.... Nej, det är nog inte så lyckat.... En riddtur på kameler långt, långt härifrån.... Kanske vi kan be Confli ordna med svennsexan...Mandi och jha fixar middag med sånger och pinsamheter och Fiona är presentabel toastmastress...Juni? Kanske bättre med juli....Jo, jo det blir nog bra detta!Om tre år när ni bara tjatar på varandra kan S-mannen komma in och medla.....
    Woohoo!! *ser fram emot möhippan*

Ska sjunga någo snuskigt smörig låt på bröllopet. *funderar på vilken*
  • Mandi74

Min son har fått en ballong från mcd som ser ut att vara gjord av samma material som kondomer, fast utan glidmedel. {#lang_emotions_throwup} 

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-26 20:59:06 följande:
    Tonåren startar tidigare och tidigare.....
    *s* skojar du..

Tänkte på det innan när jag stod och lagade mat, jag kommer aldrig hitta någon man som vågar sig in i vårt hem.. två tonårsdöttrar och så jag, du kan ju bara tänka dig alla hormoner som far runt hos oss när alla är här.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-26 21:12:43 följande:
    OM det varit glidmedel på så...hade det nog inte varit en ballong
    Vad smart du är..
  • Mandi74
    Midka och Roses jag förstår att ni har en del att reda upp och det tycker jag att ni ska göra om inte annat så för er egen skull. Men.. jag ber er så snällt och ödmjukt jag bara kan, gör det i inboxen.. av två anledningar.
    Alla andra (tjuvtittare) har inte med saken att göra och jag tycker inte att de behöver läsa det ni skriver till varandra.
    Sen, känner jag själv personligen att nu när tråden börjar komma på fötter igen så vill jag inte att era långa inlägg ska dra ner stämningen igen.

Hoppas ni kan respektera min (och kanske andras) önskan och hålla eran diskussion i inboxen.
Svar på tråden Tråddödare forts....