Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-07 18:16:35 följande:
    Hmm...var det hon som var med i filmen Crash?
    Nopp, Iran "lånade" ut henne så hon fick spela mot Leonardo Dicaprio i filmen body of lies.

* Känner mig som Tony i NCIS med alla mina film-kunskaper. * Hehe {#lang_emotions_laughing}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Tant Ena aziz måste logga ut så jag hinner laga mat.

Hoppas du mår nåt bättre och RING killen och få hem honom till dig. FATTAR DU?

Puss & Kram {#lang_emotions_flower}

Jfsebastian & Mandi : Jag har inte glömt bort er. Hoppas allt väl med er. Ha en fortsat trevlig kväll och Mandi se till och krya på dig snart. Kram.
  • I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-07 18:21:29 följande:
    Artig - bitches?Nä sköna höna rimmar ! bättre.Jag har varit hemma hos min kärlek, å så jobbat idag.Har tagit igen den förlorade tiden i zoroasterna begravningstråd med 9! inlägg.Jag boorde bli hederszoroast eller något. Få nycklarna till Persepolis eller något litet tecken på tacksamhet.
    Se hela bildenRäcker det för ikväll? {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Gomorron Jfsebastian. {#lang_emotions_sunny}

Hoppas allt väl med dig? Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 10.

• I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-08 09:51:31 följande:
    God morgon RosesHur är läget?Var helgen bra?Mamma?Kram
    Det är bara bra. Jodå, helgen var bra. Håller på och förbreder en resa så jag är helt uppe i varv. ;)

Vi firar ju nyår snart och tänker åka ner till Dubai ( Jag vet.....shoot me ;) ). Min mans släktingar vill träffa oss och det är det enda landet dom kan åka till från Iran som inte kräver en massa papper och mutor.

Mamma mår faktisk jättebra. Hon har fått ny schema med två dagar i veckan i 6 månader så får vi se hur det. Hittils har det gått bra. Hoppas det håller i sig. Är glad för hennes skull.

Var inne i begravning-ceremonitrådet och skrev två inlägg.

Passar på och tackar en gång till. Ville inte tacka dig inne i tråden eftersom Velour redan tackat dig och jag vill inte dra ner värdet av dina inlägg genom att få det att se ut som om Velour & jag fjäskar för dig så jag ger dig en stooooooooooooooor kram och en puss på kinden för att du försvarar ceremoniet så fint. Tack. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Jfsebastian

Önskar dig en underbar solig dag. ( Här är det solig ) {#lang_emotions_sunny}

Puss & Kram.
  • I Blackrose I

Gokväll gott folk ;)

Hur är det med er ikväll?

Mandi: Mår du bättre?

Jfsebastian: Ser att du fortfarande lyser grönt. Good, fortsätt så. ;)

Velour: Hur går det aziz? Kommit nåt vart med pluggandet?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-08 20:02:47 följande:
    Hejhej! Ja, jag pluggade lite igår och det känns bättre nu. Hur är det själv?
    Duktig flicka. Fortsätt så så ska det nog fixa sig ska du se......* Låter som värsta tanten * {#lang_emotions_laughing}

Jo, det är bra här med. Storpojken och gubben har kastat ut mig från vardagsrummet så jag får snällt sitta här i arbetsrummet. * Hänger läpp *

Dom har 4 hotell från gårdagens röstning som dom ska ta till final och välja en och jag får inte va med. Storkillen fick ur sig " Mamma, du gnäller för mycket du får inte va med och rösta. Jag och pappa ska vara domare. " :( Känner mig utfryst. Om nåt är så är lillskiten stor också då blir det 3 mot en. Stackars, stackars mig.

Puss? Kram? * Ber snällt *
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-08 20:05:06 följande:
    Hej!Har ff feber och är förklyd men mår bättre idag.. Själv då, hur är det med dig?
    Men va skönt. {#lang_emotions_sunny}

Glad för din skull. Håller tummarna att det går över snart.

Kram.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-09 15:31:53 följande:
    Vilken dag.. vet inte vad jag har för känsla i kroppen just nu, känner mig omtumlad. Konstiga saker har hänt i dag som jag inte alls väntade mig.Ska gå och diska, försöka vädra hjärnan. Vi ses sen!
    Hej tjejen.

Hoppas det är bättre med dig och att det är trevliga nyheter du känner dig omtumlad av. * Håller tummarna *

Puss och kram. {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....