Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-07 17:01:28 följande:
    Damn it, här får jag bevisad för mig vilka brister i det persiska språket jag egentligen har. Jag förstod inte så mycket.
    PUSS. Dina brister i persiska språket jämnar ut sig med mina i det svenska språket. Så det är lugnt. {#lang_emotions_cheers}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:01:59 följande:
    VEM?
    Ha?.......Har jag sagt nåt?.....{#lang_emotions_surprised}.....Vem? Vad? Hur? När?.......{#lang_emotions_wink}

.....Det står inte rätt i bollen min där uppe när det kommer till en viss sak. I och för sig så är det mest jag som lider av det....ingen annan har klagat.......Förstod du ett ord?.....Nä?.......Good. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:04:59 följande:
    Kan du skriva och läsa persiska flytande?
    Ja, utan problem. Det var regel hemma hos mina morföräldrar när jag var liten att varje barnbarn var tvungen att lära sig en dikt ur Hafez-samlingen och deklamera för morfar när vi besökte dom i slutet av veckan.

Rohesh shad. {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:07:45 följande:
    Just nu står det inte rätt i knoppen på mig heller när det gäller en viss sak Så vi kan väl lida tillsammans lite, du och jag.
    Va glad att det bara är tillfällig för dig. Här är det konstant.....{#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_wink}

***************   For U. {#lang_emotions_demon} *******************

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:08:16 följande:
    Men VEm vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem?
    Vem vad?..........{#lang_emotions_innocent}

{#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I

* Häller en hink kallt vatten på Velour och skakar liv i henne * {#lang_emotions_laughing}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:14:05 följande:
    *svimmar* För fan, bort med armen!!! Bort bort!
    Hehehehehehehehehehehehehehehe.

Det skulle du gilla va?

Han är en lite liiiiiite mörkare variant av idioten som konverterade till Kristen------. Du fattar att jag ville slå honom gul&blå? Fast min har längre hår till axlarna.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:15:18 följande:
    Jag har också min alldeles egna kille att dregla över. Det speciella med honom är att han inte alls är någon modell eller ens försöker vara det. Han är helt tvärtom!
    Fast killen jag klistrade in bilden på känner jag inte. Det är ingen jag känner.

Mäh vad är det du inte förstår? Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing honom människa. Du fattar vad jag menar.
  • I Blackrose I

Hoppas du fattar vad jag har skrivit. Själv fick jag läsa det två gånger för att va säkert på vad jag hade skrivit.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 17:19:17 följande:
    Oj, oj...så du omger dig med snygga grabbs? Så, när ska du ha fest?
    Om två veckor. Body-shot festen om du kommer ihåg det.

Äh, det är bara idiot-konverteraren och Kamran som har snygga utseende förutom maken. Dom andra kaaaan man titta på, inte wow-utseende men man kräks heller inte.
Svar på tråden Tråddödare forts....