Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

">

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:28:26 följande:
    Fortfarande? Men ni skulle ju göra det till en kul lek ikväll? Då kan du väl släppa det ett litet tag.Åh vad härligt med en kram! Jag är en väldigt fysisk människa och kan leva på en kram väldigt länge
    Jag har 7 stycken i burken men det är så jäkla många hotell så jag blir tokiiiiiiiiiiiiiiiiig. Hittils har jag 7 så det blir semifinal och final ikväll så får vi se vilken som vinner.

Du också? Vet du vad en av mina smeknamn är?...........Bache khers...Alla kallar mig för det eftersom jag nästan är på alla runt omkring mig. {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:30:32 följande:
    Jag fick ju en kyss för ett tag sedan..fast det skadar inte med en till Sen gillar jag även mat, för mat äter jag för att det är gott och för att njuta av det, inte för att bli mätt. Drinken kan vi spara till träffen Och PUSS!Så, nu tror jag att ångesten släppte lite.
    Jag tror att jag är den enda irani-tjejen som inte njuter av mat..{#lang_emotions_frown} Äter mat bara för att få stopp på hungern. Beundrar dom som kan sitta och äta i flera flera minuter och njuta av maten. {#lang_emotions_frown}

Skulle vi träffas då? Förhoppningsviss innan jag fyller 40 så jag åtminstone har charmen kvar när jag ska få dig på fall. {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:34:55 följande:
    Shit pommes frites vilken fräck gumma "Kos midadam!
    Fick den i min mail för nån dag sen och öppnaden den på jobbet. Satt och drack kaffe och jag nästan satte i halsen. Jösses vilken fräck liten gamling. Fast skön på sin sätt. Jag som inte ens finns säga Du till mormor.....
  • I Blackrose I

Den här är otroligt bra gjort. Det är duel mellan javadiya och sosola. Skitkul enligt moi.

">

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:40:40 följande:
    Ah, vad synd för då går du miste om bland de härligaste upplevelserna. Mat är EROTIK för mig! Fast det beror på vad det är för mat och vem mitt sällskap är också.Ja, vi måste ju träffas NÅN gång, men förutom tråddödarträffen vet jag inte när faktiskt. Jag skulle ju ha kommit upp till Sthlm för några veckor sedan, men det blev ju inte av..Så vi får se
    Erotik I SIG är ännu bättre. {#lang_emotions_wink}

Dröm dig bort nu......tom mage....en kropp doppad i tequila...känslan efter en stund när det börjar "snurra" till där uppe....Och så fortsätter du med lite mera tequila...häll i dig pressad citron samtidigt som du häller i dig tequila direkt ur flaskan......och så fortsätter du lite till med.............

* F*n det börjar smitta sig av urbefolkningskulturet i landet jag ska besöka. * {#lang_emotions_demon}
  • I Blackrose I
    Velour:

Äh, det var fel länk jag skickade till dig. Skit.....Det var den här...lyssna noga på det dom säger.

">

Del1

">

Del2
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:49:18 följande:
    Vad sköna grabbar! Riktigt bra, ja! Satt för ett tag sedan och kollade på iranska killar som dansade breakdance. Förbaskad fint var det. Gläder mig att breakdancekulturen fortfarande finns kvar där
    Ja, vissa klipp jag ser på youtube glädjer mig enormt.

Kolla på andra klippet runt 2:15 sek. Gud så jag skrattar.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:51:18 följande:
    Mmm..ja erotik i sig..Ja, man blir ju helt varm i kroppen av lite tequila. En härlig kille i närheten också och så är det kört för min del
    Ja, en härlig kille var kört för min del också innan. Nu för tiden får jag slå mig själv i nacken så jag inte klär av killen naken med blicken.

{#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:58:11 följande:
    För långa klipp, men bästa delen var när de presenterades Det var skitkul. Och så när javadia kom upp på dansgolvet och så sätter de på - KASSETTBAND. Kommentaren efter då: "Det här är originalet från Japan"
    Ja, jag har sett dom där klippen runt tusen gånger tror jag. Min lillskit är helt facinerad så han brukar sitta i min knä utan att röra en muskel och bara stirra på dom när dom börjar dansa.

Nu struuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuntar jag i hotell-titandet och ska ägna mig åt youtube en halv timme innan jag börjar lagat mat.
Svar på tråden Tråddödare forts....