Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-07 10:52:52 följande:
    C y later!!Isso: Bara lite är effektivt.... Ta det lite lugnt bara annasr blir du sjukskriven och det är inte kul!!Ha en trevlig dag allihopa!!!
    Du med. Försök att sätta dig och vila en stund mitt i allt det du ska göra idag.

Ha det gott. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-07 10:57:50 följande:
    Receptet är:¤Bo på gammal gård utan bekvämligheter som traktor el lyftredskap...¤Ha fyra hästar som ska tränas/ ridas...¤Ha vedeldning som enda värmekälla (dvs, hugga ved, bära ved)¤Inte hyra in maskiner om du vill ha en plan väg där marken sluttar, man tar helt enkelt en spade o gräver den för hand...även om det tar måååååånga dagar att bli klar så är man sjukt nöjd när det väl är det...¤Bygga det mesta för hand, bära bort det mesta för hand...¤Jobba i fabrik med många tunga lyft o högt tempo...¤Slå ner stängselstolpar varje år runt hagarna, för hand...Fungerade för mig...
    * Dunk *

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

{#lang_emotions_laughing} Kan du skriva det till mig varje kväll? Skulle passa perfekt till " knock out " medicin. Jösses. hur orkar du?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 10:59:51 följande:
    Är det Turkiet du menar? Fast med de höga hotellpriserna låter det mer som Dubai.Men ok, ta några stycken och kör Ole Dole Doff så löser det sig
    Jag har ingenting mot turkar...så....

Ja, jag har 5 stycken hotell namn nu så ikväll ska maken och storpojken få lotta ut två finalister och sen får vi se vilken hotell som vinner. {#lang_emotions_smile}
  • I Blackrose I
    Velour:

Visst hade du en tjejkompis? som jobbade/bodde där nere?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 11:06:11 följande:
    Min kusin jobbade som flygvärdinna på Emirates i fem år Nej, hon tyckte inte så mycket om själva lokalbefolkningen. Som hon själv sa det: "Även om mycket är modernt och amerikaniserat så det är fortfarande ett arabland" Och HON är verkligen ingen sån som dömer nån utifrån etnicitet eller ens bryr sig om andras etniciteter
    Du ser?! {#lang_emotions_surprised}

Det SEDEk skrev var ju SANT. Ingen absolut ingen tåler ------.

* Nej, ska sluta skriva om det. *
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 11:07:53 följande:
    Nähä, nu känner jag att jag vill sova en stund så jag orkar plugga sen. Ha det så gott alla. Vi kanske ses senare.Kram
    Sov så gott tjejen. Ska sitta här och se om jag kan hitta fler till min lista.

Jag ska också logga ut så jag kan koncentrera mig på uppgiftet jag har.

Ha en underbar dag tjejer.

Mandi: Ta hand om dig och åk in om du mår sämre. Kram. {#lang_emotions_flower}

Issi: Sjukt svartsjuk på dina armmuskler. {#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Gomorron Velour. {#lang_emotions_djavulsk}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:19:30 följande:
    God härlig morgon! Vaknade vid 13.45...gick och duschade....åt lite mat...och bara har det skööönt!Hur är det själv?
    Det är okej. Jag sitter fortfarande och kollar på hotell, får snart motorstopp där uppe. :)

* Kramar om Velour så lite av hennes pluggångest släpper. *
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-07 16:21:17 följande:
    Nä, jag ljög om det sista. Jag har det inte allt skönt. Jag har pluggångest
    Men aziz. Nåt jag kan göra?

Puss? Kram? Drink? Mat? ........Kyss?! Vad som helst för en liiiiiten smile. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Velour:

">

{#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Tråddödare forts....