Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jag har en polett och den sitter fast jättehårt...

Analysera mera!
  • Velour

Är det ett regelbrott numera, att röka under arbetstid?

Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 19:35:38 följande:
    Det hoppas jag verkligen...!   Annars så har jag använt mina raster till det alldeles i onödan!   I´m the one and only....of my kind...
    Visserligen gäller det inte på min arbetsplats, om det nu har infört sådana regler ute på arbetsplatserna.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 19:49:17 följande:
    Tror inte riktigt att det gäller på min heller E nog mera en oskriven regel... Men hur det ser ut på övriga arbetsplatser har jag ingen aning om, ena dagen skrivs det massor om ditten o datten för att nästa dag vara helt tyst...inte ofta man får "slutbeskedet" om något "stort" dom pratat om... I´m the one and only....of my kind...
    Presajsli!
    Analysera mera!
  • Velour

Har rören börjat tina upp än?

Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 20:08:11 följande:
    Näpp...inte det minsta Så i dag har jag pratat med rörmokaren som skulle försöka komma förbi i morgon o kolla...Hoppas att han hinner och hoppas att dom kommer på någon lösning...Sen hoppas jag att lösningen inte kommer ruinera mig...."hua" I´m the one and only....of my kind...
    Kommer det att kosta att enbart kolla rören?
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-14 20:46:36 följande:
    Grattis, du tar ju ett varje dag
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-14 20:48:06 följande:
    Det är ju upp till varje arbetsgivare. Vi kontornissar har ju alltid kunnat smita ut när andan faller på. Men så har vi inga schemalagda raster heller och får ansvara för att vi har jobbat vad vi ska innan vi går hem.
    Ah, så ni får också puffa på när ni känner för det, bara det inte drabbar arbetsuppgifterna?
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-14 20:49:07 följande:
    Men inom kommunen finns det ju arbetsplatser där de inte får röka alls, sjukhuset här i stan är ju ett sådant exempel. Lunchen möjligtvis, men då måste de gå och byta om osv.
    Jo, det förstår jag att man helst inte vill att personalen ska lukta ciggrök, när man jobbar inom vården
    Analysera mera!
  • Velour

Så, J hjärtar A, har du haft det bra idag? Hänt nåt särskilt? Gjort nåt särskilt?

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....