Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-14 21:00:10 följande:
    Bara jobbat och uträttat ärenden, Loppan var svårsövd och nu ska jag se på tv Själv då?
    En vanlig OK dag alltså Men stackars Loppan som var orolig då

Ja, jag har haft en av mina slöaste dagar...det har inte hänt ett skit. Men det är OK..ska inte göra något de resterande timmarna av kvällen heller
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-14 21:11:42 följande:
    Gokväll girls MÅSTE ni skriva om rökning?  Är såååå röksugen grrrrrrrrrrrr glömde köpa cigaretter på väg hem och maken är moder theresa OCH han ska föreställa en iranier?! Det är HEMSK. Viiiiiiiiiiill ha cigaretter
    Men har ni långt till dit ni kan köpa cigg? Tänkte att du ju kunde åka själv och köpa
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:20:20 följande:
    Allt kostar...-Dom har väl någon slags timtaxa antar jag... Tack Det kan nog behövas.... I´m the one and only....of my kind...
    Mindre kul. Hur mycket kommer det att gå på imorgon när de bara ska kolla?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-14 21:22:11 följande:
    Tror inte det är öppet nånstans här :( Ska jag vara ärlig så är jag alldeles för lat just nu för att orka klä på mig 40 kilo plagg, gå ner, få ut bilen ur garaget. Bara tanken på allt det där får röksuget att försvinna Hur är det med dig idag då? Allt väl?
    BRA! (även om jag själv röker)

Jodå, det är väl OK..mycket händelselöst..men Ok.

Du då? Vad har du gjort idag?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-14 21:28:07 följande:
    gokväll!dålig på att skriva här, trött i huvudet efter 2,5h medarbetarsamtal.
    Hej!

Hur gick det på det samtalet då?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-14 21:30:47 följande:
    Jaha, BRA?!!  Och du röker själv?! Muckar du med mig? :pÄh, inget av värde har väl hänt här. Jag gjorde bort mig totalt på jobbet och lär väl bli mobbad för resten av mitt liv. I alla fall så länge jag jobbar där, annars har det väl inte hänt nåt mer...Hade beställt stövlar från ellos och såg verkligen emot det istället fick jag två par jeans??!!! Var så ARG när jag ringde till ellos att jag verkligen tyckte synd om kvinnan när jag la på. Men jeans istället för stövlar???!!! Ciiiiiiiiiiiiigaretter  Synd om mig :(
    Ja? Det är väl bra att tappa röksuget

Vad gjorde du för dumt på jobbet som kommer att få så stora konsekvenser?{#lang_emotions_ghost}

Men du får en kram för att du har abstinens..jag vet hur det känns{#lang_emotions_throwup}
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:32:15 följande:
    Har ingen aning...det kommer väl bli lite av en "happy suprise" när fakturan kommer, bortsett från "happy" då.... I´m the one and only....of my kind...
    {#lang_emotions_frown} Illa!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-14 21:46:49 följande:
    Äh, skyller på FL-skada :)Nån som hört  " Sparka öppna dörrar? " Hade aldrig hört talas om det ändå har jag bott här i över 20år. Hur som helst så skrev jag följande svar till: "Istället tar du upp nåt om att åka till Arlanda "för att se sanningen" och KTH och lokaltrafiken och sparkar in öppna dörrar om att .................................................. ......."Mitt svar:Sen visst att jag är "invandrare" och från mellanöster men jag är långt ifrån våldsam så "sparka öppna dörrar???!!! "  Sorry att jag inte passar i statistiken.När jag läste förklaringen till Sparka dörrar grejen på jobbet håll jag på och dö av skratt. Eftersom nästan alla är insatta i min "debattkrig" på jobbet så........Stackars mig
    Ah!
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-14 21:53:09 följande:
    Ah! Analysera mera!
    Eller vänta...nu blev jag själv rätt osäker på betydelsen av det uttrycket (att sparka in öppna dörrar){#lang_emotions_undecided}. Känns som att det många gånger har använts på fel sätt.

Vad EXAKT betyder det?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-14 22:00:16 följande:
    att folk redan tagit upp det, att det är självklart, att flertalet håller med eller iaf vet om det så att man inte behöver argumentera för det mer.väl?
    Jag har också alltid tolkat det som att något är så självklart att man inte ens behöver ta upp det. Men så blev jag helt plötsligt osäker.

Men tack för ditt svar
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....