• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-05 20:38:33 följande:
    Nyss hemkommen... Jag är nöjd...
    Vackert
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 20:45:14 följande:
    Heheh, jo den delen förstod jag, men inte den andra delen där du skrev att du inte antydde på FL.
    Han hade väl uttryckt att han inte ville bli ihopkopplad m FL och IRL, det skrev han i alla fall innan.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 20:46:14 följande:
    Hej! Inget särskilt. Du då? Nåt kul du ska göra ikväll?
    Nej... Trött, sov bara 3 timmar i natt. Slappar i soffan.

Måste få med mig Solsidan bara!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 20:46:48 följande:
    Han hade väl uttryckt att han inte ville bli ihopkopplad m FL och IRL, det skrev han i alla fall innan.
    Ah Ok..

Idag var det inte min dag alls. Jag var så deprimerad att jag satt tårögd genom halva seminariet. Jag var väldigt ledsen eftersom jag kände att jag inte skulle klara av den här kursen. Kände att jag var så efter, eftersom jag inte kunnat snappa upp så mycket och ångesten inför salstentan växer sig starkare för varje dag.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-05 20:44:40 följande:
    Woaoooooo!!! Snyggt!Texten och allt!Gjorde det ont?
    Inte så farligt, trodde faktiskt att det skulle vara värre...
    -Men det kändes sjukt mycket när han körde över ryggraden o revben...benigt värre tydligen {#lang_emotions_undecided}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-05 20:38:33 följande:
    Nyss hemkommen... Jag är nöjd...
    Ursnyggt!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-05 20:28:31 följande:
    Hej!Förutom att sakna Scratchy, vad gör ni i kväll?
    Spanar på Let's Dance eftersom det tillhör fredagsnöjet....
    Nu ahr lilleman gett upp och vill lägga sig. Hans pappa sköter läggandet i kväll eftersom Pappa ska ut imorgon... Själv blir ajg kvar här hos er .... Inte illa!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-05 20:50:17 följande:
    Ah Ok..Idag var det inte min dag alls. Jag var så deprimerad att jag satt tårögd genom halva seminariet. Jag var väldigt ledsen eftersom jag kände att jag inte skulle klara av den här kursen. Kände att jag var så efter, eftersom jag inte kunnat snappa upp så mycket och ångesten inför salstentan växer sig starkare för varje dag.
    Vad är det värsta som kan hända? Att du döööör? Eller att du får black out och inte kan fylla i en endanste poäng? Och???

Det är ju bara poäng? Eller.... Kanske har du lagt in livet i potten....

Om S-mannen: Jag frågade bara om det hänt något eller om det var självvalt. Sen kopierade jag hans slogan: "No fear, Schrathy's here" (och) var är du....? We miss y..
    Tror han fått kalla fötter precis som OrdBlind. Vi kommer för nära. Helt ok. De kommer tillbaka om de vill annars inte. Dock tror jag att OrdBlind läser här då och då och säkert kommer S-mannen att göra det med!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 21:10:49 följande:
    Vad är det värsta som kan hända? Att du döööör? Eller att du får black out och inte kan fylla i en endanste poäng? Och??? Det är ju bara poäng? Eller.... Kanske har du lagt in livet i potten.... Om S-mannen: Jag frågade bara om det hänt något eller om det var självvalt. Sen kopierade jag hans slogan: "No fear, Schrathy's here" (och) var är du....? We miss y..Tror han fått kalla fötter precis som OrdBlind. Vi kommer för nära. Helt ok. De kommer tillbaka om de vill annars inte. Dock tror jag att OrdBlind läser här då och då och säkert kommer S-mannen att göra det med!
    Ja, jag skulle gå under. Nej, för mig är det inte bara ett poäng då jag har investerat nästan allting för att få min examen. Inte just mitt liv då{#lang_emotions_tongue_out}

Hmm..kanske var det så med S-mannen och Ord blind.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-05 21:18:01 följande:
    Ja, jag skulle gå under. Nej, för mig är det inte bara ett poäng då jag har investerat nästan allting för att få min examen. Inte just mitt liv dåHmm..kanske var det så med S-mannen och Ord blind.
    Kan du komma förbi din ångest genom att förminska salstentan till bara några "futtinga" poäng? Jag förstår att utbildningen är viktig men det skulle vara åt helsicke om en formalitet (tentan är en formalitet som förättas i en sal) får förstöra allt!
    Hänger du med på vad jag menar?
Svar på tråden Tråddödare forts....