• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-05 22:35:47 följande:
    Ja, du anar inte hur frustrerad jag blev när Sedek och Scratchy slängde omkring en massa teorier till höger och vänster. Jag kunde inte förstå hur sånt kan fastna så lätt på vissa Ja, mindmaps låter bra. En massa anteckningar med mina egna ord.
    Jag bara gapar av beundran och sen får jag fundera på vad jag kan som de inte kan....

Färg är kraftfullt. Använd dina antecknigar och fäglägg med överstrykningspenna... En liten post-it lapp med de viktigste orden, mm. Det har hjälpt mig hundrafalt.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-05 22:39:18 följande:
    Ja, jag ska söka en dag-kurs efter sommaren till och börja med. Skulle va superkul och komma igång. Men gör upp plan. Att ni säger en vecka innan att till nästa vecka då ska vi ha läst från sida 24-50 t.ex. så då är ni på samma nivå när ni träffas. Lycka till hur som helst. Vi hörs imorgon.
    Vad roligt vännen!

Tack för dina tips.
  • Midka
    Roses skrev 2010-03-05 22:36:57 följande:
    Nejdå, jag ska dregla över Tony och maken gillar Israelen. Rödvin är som sömn medicin för mig. Det behövs bara ett halv glas så är jag vimsig men jag kan hälla i mig hur mycket starksprit som helst. Ha det gott.

Tony......

*slurp*
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-05 22:35:47 följande:
    Ja, du anar inte hur frustrerad jag blev när Sedek och Scratchy slängde omkring en massa teorier till höger och vänster. Jag kunde inte förstå hur sånt kan fastna så lätt på vissa Ja, mindmaps låter bra. En massa anteckningar med mina egna ord.
    Jag förstår frustrationen mer än du tror!!!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 22:39:55 följande:
    Jag bara gapar av beundran och sen får jag fundera på vad jag kan som de inte kan.... Färg är kraftfullt. Använd dina antecknigar och fäglägg med överstrykningspenna... En liten post-it lapp med de viktigste orden, mm. Det har hjälpt mig hundrafalt.
    Jag har aldrig provat nåt av de tipsen du har skrivit här. Det enda jag har gjort tidigare är att skriva med mina egna ord om vad en teori heter och vad det innebär. Det har visserligen hjälpt mig, men vi får se hur det blir den här gången.

Jag hoppas nu att killkompisen nappar på mitt förslag så att inlärningen underlättas för mig.

Aja...ska vi byta ämne till något roligare?

Vad ska ni göra i helgen?
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-05 22:44:58 följande:
    Jag har aldrig provat nåt av de tipsen du har skrivit här. Det enda jag har gjort tidigare är att skriva med mina egna ord om vad en teori heter och vad det innebär. Det har visserligen hjälpt mig, men vi får se hur det blir den här gången.Jag hoppas nu att killkompisen nappar på mitt förslag så att inlärningen underlättas för mig.Aja...ska vi byta ämne till något roligare? Vad ska ni göra i helgen?
    I morgon ska stormannen ut på galej så lilleman och jag ska ha en riktigt mysig kväll med hamburgare, semla, popcorn, chips, godis och läsk... Jag har lyckats styra semlan till eftermiddags kaffet  ... 

Vad ska ni göra?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-05 22:48:53 följande:
    Hej på er
    Hej!!
    Vad gör du?
  • Isnogood
    Hej på er
    Hej
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Hej på er
    Vi har precis skvallrat om dig... .-)
Svar på tråden Tråddödare forts....