• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-05 22:52:42 följande:
    What?Vart då?Finns väl inget att skvallra om mig heller
    Jopp! Vi har ojats över att du och S-mannen har så lätt för att binda ihop teorier med namn. Själv kommer jag ihåg teorierna med inte f-n vem som myntat dem....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 22:54:36 följande:
    Hej och hå tråden!Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =) Midka: Bra tips det där med färgen!Roses: Skål på dig med!Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll. *pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.
    Kram vännen
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 22:55:07 följande:
    Och hej Sedek
    Hej Madicken

Fullt upp ser jag, Skåne runt i morgon!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 22:54:36 följande:
    Hej och hå tråden!Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =) Midka: Bra tips det där med färgen!Roses: Skål på dig med!Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll. *pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.
    Hej!!! Mår lilleman bra? Jag nästan utgår från det om ni ska göra så mycket under helgen... Du låter nästan som min kompis i Sthlm... Den stressiga storstaden...
    Ta det inte för hårt bara!!!

By the way... Gbg.... nästan hos mig!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-05 22:51:50 följande:
    Hej!Tänkte på en grej, hur ska du kunna sova? Gör det inte ont i nacken? Sover du på magen?
    Brukar mestadels sova på sidan/halft om halft på mage...om du fårstår vad jag menar...lät ju konstigt när jag skrev det {#lang_emotions_undecided}
    -Tror inte att det ska vara några större problem, gick ju bra o sova med dem som jag gjort på halsen o då är ju dom ändå "vridna" när jag ligger ner.
    Midka skrev 2010-03-05 22:51:50 följande:
    Hej! Är du här med! Trevligt. Har du skottat något ikväll?
    Inte i kväll men på förmiddagen var jag ute ca 4 timmar o hackade snö o is (läs cement...) så nu kan vi äntligen öppna stalldörren helt o hållet, fast sjukt jobbigt var det.
    Ryggen skriker stopp till slut o armarna känns ovanligt tunga...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 22:55:14 följande:
    Hejsan! Har du tittat på Solsidan?
    Japp!

Du då?

Ångest inför salstenta och annat ser jag... Stackars, du får en kram för det.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 22:58:38 följande:
    Japp!Du då?Ångest inför salstenta och annat ser jag... Stackars, du får en kram för det.
    Tack!

Jag har råkat titta på Solsidan ett par gånger. Vem är den där snygga men rätt så korkade hotellkillen?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-05 22:55:16 följande:
    Jopp! Vi har ojats över att du och S-mannen har så lätt för att binda ihop teorier med namn. Själv kommer jag ihåg teorierna med inte f-n vem som myntat dem....
    Hehe, det är det enda jag har lätt att koppla ihop med namn

Fråga mig inte om skådespelare eller namn på filmer för det kan jag aldrig!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-05 22:57:51 följande:
    Hej!!! Mår lilleman bra? Jag nästan utgår från det om ni ska göra så mycket under helgen... Du låter nästan som min kompis i Sthlm... Den stressiga storstaden... Ta det inte för hårt bara!!! By the way... Gbg.... nästan hos mig!
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare

Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.

Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 22:58:12 följande:
    Inte i kväll men på förmiddagen var jag ute ca 4 timmar o hackade snö o is (läs cement...) så nu kan vi äntligen öppna stalldörren helt o hållet, fast sjukt jobbigt var det. Ryggen skriker stopp till slut o armarna känns ovanligt tunga...
    Jag förstår, halft om halft på mage. *Visste inte att du hade så stor mage, men men*

Gör det ont när det är ben direkt under nålen? Jag funderar ju på en text på revbenen, vänstersidan... Men drar mig lite för om det kommer göra FÖR ont...
Svar på tråden Tråddödare forts....