• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 22:57:47 följande:
    Hej Madicken Fullt upp ser jag, Skåne runt i morgon!
    Du kan din geografi ser jag
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-05 22:58:12 följande:
    Brukar mestadels sova på sidan/halft om halft på mage...om du fårstår vad jag menar...lät ju konstigt när jag skrev det -Tror inte att det ska vara några större problem, gick ju bra o sova med dem som jag gjort på halsen o då är ju dom ändå "vridna" när jag ligger ner. Inte i kväll men på förmiddagen var jag ute ca 4 timmar o hackade snö o is (läs cement...) så nu kan vi äntligen öppna stalldörren helt o hållet, fast sjukt jobbigt var det.Ryggen skriker stopp till slut o armarna känns ovanligt tunga...
    Vad skönt att det är helg så du kan fortsätt imorgon....

Hörde på radion idag om en ny utredning som visar på att kycklingfodret utarmar regnskogen så kyckling inte är så miljövänligt som man velat påstå.... Alla dessa utredningar! Hur som helst så tänkte jag på dig när jag hörde det! (Ja, alltså att du arbetar med kycklingkött och hur det låter i fikarummet hos er idag osv... inte att du är en miljöbov alltså! {#lang_emotions_surprised}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 22:59:51 följande:
    Tack! Jag har råkat titta på Solsidan ett par gånger. Vem är den där snygga men rätt så korkade hotellkillen?
    Hotellkillen? Snygga? Hoppas du inte menar Ove... "Shaas Ove, shaaaaas!!!"
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
    Så fint

Och vad trevligt med hotell, särskilt hotellfrukosten
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
    Ohhh!! Det är till att arbeta sig upp i smeten....   4-stjärningt!

Hoppas du får det trevligt!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Jag förstår, halft om halft på mage. *Visste inte att du hade så stor mage, men men* Gör det ont när det är ben direkt under nålen? Jag funderar ju på en text på revbenen, vänstersidan... Men drar mig lite för om det kommer göra FÖR ont...
    Beror ju på om du har låg eller hög smärttröskel. Jag höll på att svimma när jag gjorde två tatueringar på samma dag (en ifyllnad för tredje gången med ärrbildning under och en helt ny) och satt och körde konturer över svanken, då var det rätt smärtsamt, annars har jag aldrig tyckt det var så farligt. På överarmen hade jag problem att sitta stilla för jag tyckte det kittlades så mycket
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-05 23:04:42 följande:
    Så fint Och vad trevligt med hotell, särskilt hotellfrukosten
    Jag äter ju inte frukost, men på hotell brukar jag iallafall ta lite frukt eller nåt. Beror ju på hur sent det blivit kvällen innan, men denna gången åker jag med chefen så det borde ju bli lugnt
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:03:15 följande:
    Du kan din geografi ser jag
    Skåne runt går fort. Några gånger som jag bott i Lund och hunnit med både Helsingborg och Kristianstad och tillbaka till Lund på samma dag, smidigt, ni har det bra där nere.

Ska ner i april till Smyge Hus, där är fint!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:04:27 följande:
    Hotellkillen? Snygga? Hoppas du inte menar Ove... "Shaas Ove, shaaaaas!!!"
    Nej, inte Dorsin eller vad han heter, utan en ung kille.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:06:46 följande:
    Jag äter ju inte frukost, men på hotell brukar jag iallafall ta lite frukt eller nåt. Beror ju på hur sent det blivit kvällen innan, men denna gången åker jag med chefen så det borde ju bli lugnt
    Ah ok!

Hotellfrukost och kryssningfrukost är oslagbara faktiskt. Men helst kryssningsfrukost med en buffé som verkligen heter DUGA!
Svar på tråden Tråddödare forts....