• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-11 23:23:10 följande:
    Jag ska hålla fingrarna borta.. *lovar* Han är fel S-man..
    Phu! den där hästdräkten glömmer jag inte! Den ska den andra S-mannen gott få ha för sig själv med dig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 23:24:02 följande:
    Men jag är väl inte den ende i tråden som skriver? Jag har inget nattlinne heller...

• Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 23:25:30 följande:
    * Åhhhhh......lägger händerna runt Sedeks hals och mina ben runt hans midja.....kysser honom länge...sen går jag ner till hans hals och suger långsamt......ber att han går upp och går mot vardagsrummet......*
    *reser mig upp, tar dig i handen och leder dig till soffan där jag lägger dig ner och sakta böjer mig över dig och och kysser dig ännu mer medans jag smeker dig och börjar knäppa upp dina jeans*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 23:27:00 följande:
    Försök inte... Eller, vid närmare eftertanke, försök
    Ställ dig i kö, en i taget, en i taget...

Ser fram emot att försöka..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 23:31:32 följande:
    Hon har inga jeans, utan ett nattlinne!
    Om jag säger att hon har det så har hon det. Nattlinnet har jag dragit av!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:33:43 följande:
    Nää.. så lång tid som han tar på sig så hinner han slakna både 1 och 2 ggr, Roses hinner somna och våra popcorn ta slut.
    Haha, både 1 och 2 fel i den meningen
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 23:33:46 följande:
    Nä, jag har min egen så jag behöver inte dig
    Du vet bara inte om det än...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 23:33:09 följande:
    * Går upp från soffan.....tar av mig nattlinnet....lägger mig på matbordet....drar dig intill mig och lägger benen runt din midja.....drar av dig T-shirten...och börjar knäppa upp jeansen.........*
    Roses skrev 2010-03-11 23:39:48 följande:
    Du anar inte. Först fick Tant Velour liv i mig sen när jag var på väg och slockna så kom Sedek in så nu får banne mig nån av dom fullborda det hela innan jag får fnatt......
    *Ser till att vi båda är nakna, kysser, biter, smeker och fullbordar*

IRL ropar pappa, strax tillbaka...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-12 00:02:27 följande:
    Det brukar vara fart när jag och Sedek håller på men tror faktisk att det var sista gången ikväll om jag inte har fel.
    Sista gången Attans! Eller menar du för i kväll? Jag tänkte mig i alla fall ett par omgångar till, men men, okej, vill du inte mer så...
  • Sedek

Nu måste jag lägga mig, ni vet karlar efter en omgång i sängen, soffan, bordet eller vad det nu var... Måste sova lite innan jag ska upp i morgon.

Godnatt och sov så gott, kraaaaaam

Svar på tråden Tråddödare forts....