• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-11 21:25:22 följande:
    Förutom J-hjärtar_A så vet jag inte hur ni andra ser ut och då får ni inte se hur jag ser ut heller. Så det så. Blir träffet av och jag följer med då får ni se hur jag ser ut. Glömde säga det Sedek: Din bildgalleri var lika tom för mig som biblioteket är för kvinnorna i Kabul.
    Kvinnorna i Kabul.. Tänker oavsiktiligt på Borat nu igen av någon anledning...

Du får välja "starka bilder" så hittar du dem!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 21:30:01 följande:
    * Slänger Velour på sängen. Lägger mig på henne och.........titta på bilden. * Jag är urdålig på att knäppa upp BH med en hand så du kan väl va snäll och ta av den.
    Det kan jag! Grymt fort också...{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:26:16 följande:
    Vad har du själv för dialekt? Alla ni är ju skåningar för mig, fast jag inser att jag kommer höra mycket mer mellansvensk dialekt om vi träffas
    Antagligen kommer du det, jag pratar då inte skånska. Min dialekt är så urvattnad så ingen kan gissa.. Kommer från VG regionen från början så jag västgötska i grunden, men utblandad med den hemska uppländskan. I hate uppländsk dialekt!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-11 21:29:55 följande:
    Hur det låter när hon skriver..?  tror inte att datorerna låter annorlunda bara för att man är skåning
    Har du varit i skåne någon gång?

Alla där läser högt när de skriver, jag lovar! Det låter helt annorlunda...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 21:32:09 följande:
    Frestande... Jag har ingen BH
    Velour skrev 2010-03-11 21:33:11 följande:
    ...på mig
    *Går iväg och dricker ett glas vatten*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 21:37:34 följande:
    Är det dåligt?
    Det beror på hur man ser det...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 21:37:57 följande:
    Mäh Sedek, fick nästan kräk-känsla när jag läste det. Sorry. Smör? Grädde? Creme-fraiche?.....Det var åratal sen jag åt dom där sakerna. Jo, det funkade på mig plus att jag tränade som en idiot också. Körde både pass på gym och hemma med tränings-video. Tog trappor istället för hiss. tog en längre väg från tunnelbanan hem. Åkte kommunalt för att få gå till tunnelbanan och hem istället för att ta bilen. Klarade jag av att få bort 50kg så klarar du också det. Du får sätta upp en belöningssystem och belönar dig själv varje gång du lyckas gå ner några kilon.
    Om jag går ner 50 kg... Vilken syn! Eller inte.
    Jag ska ner MAX 10 kanske! Ska stoppa där så får jag se hur det ser ut.

Hur går det med bilderna på dig med 50 kg extra, nått man får se ikväll eller
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 21:41:13 följande:
    Och hur såg du på det då?
    Ska du lägga ut bilder på dem nu också
  • Sedek

Vet ni vad, IRL kräver lite uppmärksamhet här i form av förberedelser och annat IRLigt.

Loggar nog in en sväng lite senare, ta´t lugnt så länge.

Svar på tråden Tråddödare forts....