• Sedek

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:55:59 följande:
    Sedek, det där lät väldigt stockholmskt - eller hur? Klockrent! Och allt vad det är som går som epedemier i Stan. Kanske märker jag det tydligare för att jag bott på småorter i närmare 20 år.
    Vad lät stockholmskt?

Skyller på att jag är trött och borde sova... Jag håller till några mil norr om storstan, men jag är ingen storstadsmänniska, varken född eller försöker vara sådan!!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:58:41 följande:
    Men lite fullkornspasta har ingen blivit fet av. Inte jag iallafall. Du vet väl att hjärnan behöver en mängd kolhydrater *försöker lära näringsexperten*
    Behöver den inte! Efter en tid börjar hjärnan omvandla ketoner till energi. Se på mig, det går hur bra som helst!!!
    {#lang_emotions_sealed}
  • Sedek

Nej hörrni, nu måste jag sova!

Ta hand om er och så hörs vi antagligen i morgon, kram o godnatt!!!

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-11 00:02:20 följande:
    Aha, så du var ingen expert after all! Jag läste faktiskt nånstans att brist på kolydrater slöar ner hjärnan. Så det så! Ät nu, människa!
    Aldrig!

Godnatt
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-11 16:32:49 följande:
    Ibland skriver folk bara så kryptiska meddelanden...  fick detta i min inbox: "vilken cooling du är gör som du vill uuh?" kanske är jag alldeles för korkad för att förstå...men jag fattar inte  det var efter att jag skrivit i tråden jag länkade till...
    Du är eftertraktad fattar du väl! Nej det gör du inte men jag säger det ändå

Hoppas begravningen blir fin. De begravningar jag varit på så har det varit jobbigt där, men rätt skönt efteråt. Skönt att ha en fast punkt där man tog farväl.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 20:30:46 följande:
    Vinkar till Sedek. Undviker du mig?   Dumma dig.
    NEJ! Men DU undviker mig!!!

Strax tillbaka
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 20:39:54 följande:
    Vinkar till Fiamedbarn också. Dig missade jag igår. Välkommen hit. Jag är expert på att kapa religion-trådar och döda dom. Mohaha.  ( Ibland får jag hjälp av herr. Sedek men för närvarande verkar han undvika mig. ) * surar *
    Halllååååååååå!!!!

Vem undviker vem?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 20:44:47 följande:
    Det gör jag inte alls det.   Jag har lagt in fler bilder om du vill se. Hade rolig med den svartafärgen. Hihi. Det är lilltroll jag har i famnen. Han är bara 3 veckor där om jag inte minns helt fel. Han hade inte fyllt 1mån. Så söt han var när han var bebis.  
    *kramar om tant Rose hårt o länge*

Såg bilderna, och skrev i din gästbok men det kanske du också ignorerade{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-11 20:46:33 följande:
    Jag kräver en stor kram och en puss. så det så.
    Puss på dig
Svar på tråden Tråddödare forts....