• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-06 00:13:39 följande:
    Vad snällt! Inte hade du behövt besvära dig för min skull heller!
    Eller huuuuuuur...!
    Velour skrev 2010-03-06 00:15:29 följande:
    Sorry för att jag drev lite med dig där i mina två sista inlägg, Sedek! I vanliga fall ska man inte driva med någon som inte har fått tillräckligt med sömn Godnatt och sov gott. Kram
    Drev o drev, fröken Velour. Erkänn att du var i desperat behov av att bli uppmärksammand
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-06 00:16:54 följande:
    Mm..jag vet...men killen jag tatuerar mig hos är ju "nybörjare", han tatuerar bara i gråsvart el svartsvart så det finns ju inte så många olika alternativ att välja på... Ska i höst göra en blåspräcklig drake på ena armen...men den kommer jag göra i studeo då den är för avancerad för honom att göra o då kommer jag ju få lägga ut lite mera pengar...
    Duktig nybörjare i så fall! Ja det är ju de priserna jag har i bakhuvudet, när man går till en studio.

Hoppas det gick att sova m tatueringen!
  • I Blackrose I

Gomorron Sedek {#lang_emotions_sunny}

Allt väl?

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Här är solen framme....Jippi. ;)

Ska äta frukost sen gå ut på en promenad.

Önskar dig en underbar dag så hörs vi kanske senare. {#lang_emotions_flower}

• Midka
    Sedek skrev 2010-03-06 08:02:30 följande:
    Vart är Fiona någonstans? Har hon också lämnat oss?
    Hon har inte lämnat men det verkar som att hon har lite datapaus under helgen. Hoppas det inte är ngt allvarligt.

Har skrattat mig halvt fördärvat åt den där båten ni skrev om.... Cinderella? Vasa? Minns inte namnet riktigt.... Mandi var riktigt rolig!

Isso: Du kommer snart se ut som Kat Von D! Såg henne igår hos Skavlan. Jäklar vad snygg hon är på sitt sätt!!
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-06 09:45:59 följande:
    Isso: Du kommer snart se ut som Kat Von D! Såg henne igår hos Skavlan. Jäklar vad snygg hon är på sitt sätt!!
    Ha ha, njae..så många kanske det inte kommer att bli...men man ska väl aldrig säga aldrig {#lang_emotions_dreamer}
    Men jag tror inte att jag någonsin kommer tatuera ansiktet {#lang_emotions_undecided} DET tror jag gör ont...

Men det finns ju såååååå många som jag vill ha (!) {#lang_emotions_innocent}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 09:09:36 följande:
    Gomorron Sedek Allt väl?
    Hej Rose!

Det är bara bra tack Själv då?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-06 09:45:59 följande:
    Hon har inte lämnat men det verkar som att hon har lite datapaus under helgen. Hoppas det inte är ngt allvarligt. Har skrattat mig halvt fördärvat åt den där båten ni skrev om.... Cinderella? Vasa? Minns inte namnet riktigt.... Mandi var riktigt rolig! Isso: Du kommer snart se ut som Kat Von D! Såg henne igår hos Skavlan. Jäklar vad snygg hon är på sitt sätt!!
    Ja, Velour har inte så bra koll på filmer och namn och sånt. Hon gör så konstiga kopplingar ibland.
  • I Blackrose I

Nu har jag vatt och joggat runt området. Det är underbar väder ute. {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Tråddödare forts....