• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-06 10:05:27 följande:
    Ha ha, njae..så många kanske det inte kommer att bli...men man ska väl aldrig säga aldrig Men jag tror inte att jag någonsin kommer tatuera ansiktet  DET tror jag gör ont... Men det finns ju såååååå många som jag vill ha (!)
    Du får göra många små små bilder, så får du plats med fler{#lang_emotions_cool}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:48:06 följande:
    Nu har jag vatt och joggat runt området. Det är underbar väder ute.
    Joggat! Nice, va det skönt?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:46:02 följande:
    Hej Rose!Det är bara bra tack Själv då?
    Jodå, det är bra här med. Håller på och kollar biljetter....är såååå himla trött på kylan. Vill åka bort till nåt varmt land. Vi firar ju nyår snart här så jag håller på och kollar biljetter dom datumen.

Hur går det med träningen/maten?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:50:00 följande:
    Joggat! Nice, va det skönt?
    Ja, det är solig ute så det var skönt men det är kylig så mina kinder såg ut som två röda tomater när jag kom hem. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Roses skrev 2010-03-06 10:51:41 följande:
    Ja, det är solig ute så det var skönt men det är kylig så mina kinder såg ut som två röda tomater när jag kom hem.
    Vad det där lät konstig nu när jag läser det men du förstår hur jag menar. Är fortfarande bakis efter igår kväll....Tog slut på en flaskan tequila med gubben.
    Gött götti gött gött....
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:50:34 följande:
    Jodå, det är bra här med. Håller på och kollar biljetter....är såååå himla trött på kylan. Vill åka bort till nåt varmt land. Vi firar ju nyår snart här så jag håller på och kollar biljetter dom datumen. Hur går det med träningen/maten?
    Just det, nyår ja... Vart åker ni då? Till ett land där man kan fira med andra som firar nyår samtidigt?

Maten... Har mått asdåligt hela veckan, ont i huvudet och trött och orkeslös pga att jag inte äter kolhydrater nu. Men det släppte igår och idag går det fint brukar ta 4-5 dar innan kroppen ställer om sig, skönt att vara igenom det värsta!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:54:19 följande:
    Vad det där lät konstig nu när jag läser det men du förstår hur jag menar. Är fortfarande bakis efter igår kväll....Tog slut på en flaskan tequila med gubben. Gött götti gött gött....
    En flaska? Vad roliga ni är, sitter o super ihop
  • Sedek

Nu ska jag gå ut lite med lilltjejen här, det är ju varmt i solen!

Ha en bra lördag

• Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-06 10:49:12 följande:
    Du får göra många små små bilder, så får du plats med fler
    Aha...attans...mina bilder kanske inte räknas som små... {#lang_emotions_undecided} men dom på handlederna är små {#lang_emotions_tongue_out} men dom ska förstås byggas vidare...fast då blir det ju 2 små till så... {#lang_emotions_dreamer} men hästen... den är nog 20 cm i diameter ca... o draken... hm, den är nog närmare 25-30 lång o 15  bred {#lang_emotions_innocent}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:54:20 följande:
    Just det, nyår ja... Vart åker ni då? Till ett land där man kan fira med andra som firar nyår samtidigt?Maten... Har mått asdåligt hela veckan, ont i huvudet och trött och orkeslös pga att jag inte äter kolhydrater nu. Men det släppte igår och idag går det fint brukar ta 4-5 dar innan kroppen ställer om sig, skönt att vara igenom det värsta!
    Det finns gott om folk som man kan fira tillsammans med här i Stockholm...ungefär runt 7-8000.
    Jag vet inte om jag ska vara ärlig. Gubben säger Dubai för då kan släktingar komma över och träffa oss och i Duabi finns det många många olika arrangemang när det är nyåret men du vet ju hur jag känner för...........men det finns ju inget annat och välja meeeeeeeeeellan. * Dunkar pannan hårt i bordet * {#lang_emotions_yell}

* Kramar om Sedek för att han har klarat det värsta. Duktig pojke. * {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....