• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74

Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen.

Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar.

*går och lägger mig*

Godnatt allihopa!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:58:13 följande:
    Jag betalade 300 för dom jag har på handlederna plus första draken på halsen...den jag gjorde i dag betalade jag också 300 för (texten plus draken...)Men jag betalade 400 för draken på hö.sida av halsen... Beror lite på hur mycket jobb han måste lägga ner plus hur mycket tid det tar...sen tror jag att jag fick det billigare i dag pga att jag fyllt år...
    Det är väldigt, vääldigt billigt för tatueringar av de storlekarna. Buhu! Varför kan inte jag känna någon tatuerare?

Känner han någon tatuerare här i Linköping som kan gadda så snyggt och vara hygienisk för lite billigare peng?
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:54:33 följande:
    På höger vad så kommer det bli en stegrande häst gjord av svarta flammor...svårt o beskriva bilden men jag kommer visa den när den är gjord Hittade en bild på en galloperande häst gjord av flammor på nätet så jag spann vidare på den ideen o gjorde en stegrande i stället...När den är gjord så kommer det bli en svart drake på vänstra vaden, kan bara göra en av dem åt gången då det kommer ta mycket tid...Draken för att den är ganska stor o hästen för att det är mycket "pillriga" detaljer... var inte det lättaste att välja vilken jag ville göra först då jag helst vill ha ALLA på en gång...men det får jag inte för tatueraren    Konstigt...Tack till sambon
    Den nya du gjort var jättesnygg, kom inte ihåg om jag skrev det igår..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:59:53 följande:
    Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen.Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar. *går och lägger mig*Godnatt allihopa!
    Nej fy! Håller tummarna för att du inte ska däcka!

Men godnatt på dig och hoppas du sover gott
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:58:13 följande:
    Jag betalade 300 för dom jag har på handlederna plus första draken på halsen... den jag gjorde i dag betalade jag också 300 för (texten plus draken...) Men jag betalade 400 för draken på hö.sida av halsen... Beror lite på hur mycket jobb han måste lägga ner plus hur mycket tid det tar...sen tror jag att jag fick det billigare i dag pga att jag fyllt år...
    Fruktansvärt billigt!!! Lägg till en nolla så har du vanliga priser här...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:59:53 följande:
    Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen. Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar. *går och lägger mig* Godnatt allihopa!
    Godnatt Mandi, krya på dig
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-05 23:54:35 följande:
    Det är nog fler än din tatuerare som tycker detKänner du inte smärtan eller styr du bara bort den med tankarna?
    Koncentrerar mig på andningen o "tvingar" mig att slappna av..har fungerat hittills

Att föda ett barn, som kommer med fötterna först, utan smärtlindring 8dom ville att det skulle gå så långsamt som möjligt..hur man nu kan tycka att 3 minuter är långsamt {#lang_emotions_undecided}, få en stor spik genom tummen, krossa fingernaglar/ slå loss fingernaglar osv osv...det lär en att kunna koncentrera andning o "välja bort" smärta...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:58:55 följande:
    Vad har du för bild av mig, om jag får fråga? *nyfiken i en (dum) strut*
    Att du är icke-ytlig såklart{#lang_emotions_dreamer}
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-05 23:57:28 följande:
    Du har skitbra smak du!
    Tack {#lang_emotions_embarassed}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-06 00:04:08 följande:
    Att du är icke-ytlig såklart
    Wow! Det var ju riktigt utförligt Jag är imponerad *not*
Svar på tråden Tråddödare forts....