Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-19 21:29:55 följande:
    men! feel better!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 22:06:53 följande:
    OK. Skulle man lika gärna kunna använda "he understood that..."?
    jag skulle inte byta ut dom helt -i 'learned' är det en process, i 'understood' kan det ske *poff*.
    skulle jag säga.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 22:08:07 följande:
    Om jag ska åka till andra städer, blir kollektivt (eftersom jag i allmänhet är rädd för bilkörning ). Men hade jag varit i Sedeks ställe, med en massa apparater etc. skulle jag också välja bil.
    tycker det är skönt med buss & tåg (förutom i vinter!) men roligt att köra bil! (vi köpte en för ganska exakt ett år sen, kan bero på det! )
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 22:20:11 följande:
    Tåg gillar jag också att åka i. Buss tar så lång tid och man kan inte gå omkring som i tåg Vad roligt med ny bil! Vilken modell?
    honda civic, är supernöjd!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 22:56:01 följande:
    Vet du vad, om du hade bett mig gissa vilken bil du kör är det exakt en sådan jag skulle gissat på Möjligtvis att jag även skulle gissat på WV Polo.
    oj! how come?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:02:18 följande:
    Men i duschen låter det alltid perfekt. Fast du kanske försöker sjunga Britney låtar...
    gah!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:06:27 följande:
    Ja, rösten låter helt sjukt annorlunda i duschen. Heheh, Britney? *rys* Nä, jag ger mig alltid på tungviktare såsom sångerskan i Evanescense. Där kan man snacka om röst. Celine Dion är ju också ett kapitel för sig. Britney låter som en jävla siameskatt. Har du hört deras läte nån gång?
    siameser låter framförallt HÖGLJUTT och hela tiden!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:05:16 följande:
    Jag har så mycket förutfattade meningar om saker och ting, på gott och ont... Fast det som INTE stämmer in är väl hunden då. Men det kanske är en liten hund?
    vilka kriterier fick ihop mig & bilen och hur missmatchar hunden?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:23:18 följande:
    Detta måste Fiona ta med en stoooor nypa salt, men du frågade och då får du svar...: Yrket, glasögonen, håret, lägenhet, mycket engelska... Ja det är nog det väsentligaste Om jag blandat in hunden borde ni haft en något större bil, typ Passat eller en 2 år begagnad Volvo V70.
    nej, fattar inte. engelska? har civicen anglofilkopplingar jag inte vet om?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:22:41 följande:
    Fiona, jag skrev ett inlägg förutom om vilken egenskap man önskade sig i nästa liv, som man inte har idag. Vilken egenskap vill du ha nästa gång du föds?
    oj! förmodligen att vara mindre blyg!
    jag är skitsäker i mitt yrke och grejer jag kan, men värdelös socialt.
Svar på tråden Tråddödare forts....