Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-18 22:47:16 följande:
    Nästan alltid, en morgon orkade han inte så då låg han på badrumsmattan och väntade på mig istället. Men han ska alltid vara nära mig, går jag ut ur ett rum och han inte ser det så börjar han ropa och leta med en gång. Så nu har jag börjat säga vart jag går för att han inte ska bli lessen i onödan. Men går jag så är han efter mig som en liten svans.
    nämen! Mandi är ett troll!
  • Polly S
    jfsebastian skrev 2010-03-18 22:49:08 följande:
    Lite sex? Jag kan citera en kompis till mig som var flygvärdinna. På en lay-over i Saudi så var det en av piloterna som knackade på hennes dörr sent på natten och ville ha sex. Hon sa nej, jag är upptagen. Piloten gav sig inte och tyckte att han kom med en bra kompromiss i fyllan. -Kom igen baby, bara lite i förfittan!" Det är väl lite sex.
    ehm... nej, jag är fan mållös.
  • Polly S

nej trådvänner, ska upp halv sex (klockslaget alltså, inget som händer litegrann i de nedre regionerna alltså), så gonatt!

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-19 16:30:02 följande:
    Loppan mår mycket bättre, jag är sönderstressad dock, har missat en massa på jobbet som måste vara klart i mitten av nästa vecka. Allt känns som misär! Hinner inte prata mer just nu.
    bra med Loppan, tråkigt med dig!
    andas!
  • Polly S

Isse, underbart roliga bilder! djurhumor är min grej!

• Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-19 17:39:50 följande:
    Försöker roa mig... Har haft sjukt ont i magen nu i två dygn...i dag var det så pass illa att jag inte klarade av att vara kvar på jobbet så jag var tvungen att åka hem vid 11. Nätterna är värst, tårarna rann av smärta o trötthet men dagarna fungerar, ömmar, hugger o smärtar om vart annat hela tiden. Lantmännen är kopplade till sjuksköterska så när man går hem pga sjukdom så ringer man dit o anmäler, får även råd o tips om hur man ska kurera sig. Hon tyckte att jag skulle uppsöka akuten om det inte blir bättre...får se i morgon. Har bara inte tid med det här Behöver såga ved, skotta bort snö o förbereda för höleverans, städa, röja ur boxarna i stallet o fylla på nytt spån, röja ur lösdrifterna o fylla på nytt spån osv osv osv... "GAH"
    men... det där lät ju inte alls bra!
    mår du ofta så?
    du måste ta hand om dig! *kramar Isse*
  • Polly S

hoppar också lite fram & tillbaka, har sett fram mot fredagen och så blir jag illamående. bläh!
    hoppas ni har det bra!

• Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 20:34:06 följande:
    Fiona, men fy! Hoppas det inte beror på gårdagens restaurangbesök.
    Sedek skrev 2010-03-19 20:38:28 följande:
    Shrek tog väl inte med dig till nått träsk hoppas jag?
    haha, nej det var en bra restaurang!

känns som om min magsjuka förra veckan "utlöst" illamående, var så himla länge sen jag kräktes innan dess, nu kommer kroppen ihåg det. bläh. inte ens vinet smakar som det ska.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 20:49:35 följande:
    Nääee, fyyyy! Hoppas du kryar på dig så snart! Vad ska du göra ikväll då? Läsa nån av dina triljoner böcker kanske?
    ligger och slöar med datorn på magen...
    men så mysigt är det kanske inte.

hur är det med dig idag?
Svar på tråden Tråddödare forts....