Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-18 13:21:47 följande:
    Idag är jag glad Hade ett givande samtal med en viss person och jag tror att det blev utrett till slut.
    vad bra!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-18 13:50:20 följande:
    Min son..
    hahaha! ni verkar ha så himla kul ihop Mandi!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-18 14:01:44 följande:
    Jag försöker så gott det gå.. nu har vi spelat tv-spel i flera dagar, vi bara måste klara av det spelet vi håller på med nu.
    kul! vad spelar ni?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-18 14:03:33 följande:
    Här är sonen när vi vårstädade hans cyckel.. Tror den blir större om man klickar på den.
    nej, kan inte se den större. hur gammal var han?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-18 14:13:55 följande:
    Han är 5 år.. Jag tror att jag ägna extra mycket tid åt honom just nu pga allt som hänt, han har ju inget dagis än utan han har bara mig att leka med så jag försöker väl kompensera upp det. På ett sätt ska det bli skönt när han får dagis, så jag får lite tid för mig själv, hinner med att läka mig själv oxå. Just nu finns det ingen tid för det känns det som, när sonen väl har somnat är jag så slut så jag orkar inte tänka.
    när är det tänkt att han ska börja på dagis då?
  • Polly S

känner mig jättehuslig, lagar skinkpaj till helgens lunch, samt steker kycklingfilé att frysa och slänga i grytor & wokar.

• Polly S
    Velour skrev 2010-03-18 15:48:58 följande:
    Hej igen! Mandi: Vilken cool grabb du har! Hoppas det löser sig med dagis snart, annars är det ju förskoleklass om några månader Fiona: Dutti! Blir mycket gott att äta
    mmm, fast nu har jag planerat tiden dåligt och får skynda mig på för att hinna!
  • Polly S

ja, nu har jag hämtat Valpen och ska kasta mig in till stan för att möta Maken för indisk mat och sen -äntligen! -"Alice"!

ha det bra trådvänner!

• Polly S

men, sticker alla nu när jag kommer? *kollar om jag behöver deo*

Svar på tråden Tråddödare forts....