Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-19 23:25:28 följande:
    Oooh oooh, do me do me! (NEJ, gissa vilken bil som passar mig) Nu vet du ju iofs vad jag har för bil, men vilken bil skulle du tro att jag hade om du inte visste det?
    nu stal du min replik!
    får jag gissa?

audi?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:31:16 följande:
    Haha , anglowhat? Den är liten, thats it. Alla människor med engelsk koppling jag känner har liten bil. De gånger jag åkt taxi i england har det varit i små bilar. (förutom de där stora med roligt baksäte i London)
    du, det är en stor liten bil!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:28:32 följande:
    Men hur kan du stå inför en klass och prata om du är blyg? Jag är inte så jätteblyg men jag klarar inte att prata inför klassen, inte ens om jag sitter ner bredvid alla. När jag får all uppmärksamhet blir jag jättenervös?
    som sagt, i yrket och det jag kan (engelska, litteratur, psykologi) är jag hur lugn som helst.
    det är i sociala interaktioner jag ballar ur.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:33:49 följande:
    Jag är inte super super över social och den som håller låda i alla sammanhang, oavsett vad hur jag framstår här. Men jag älskar att hålla utbildningar och att stå inför en grupp, liten som stor, och prata om saker.
    det kan jag relatera till!
    i min roll som expert är jag säker, då vet jag att alla får ut ngt, att jag kan.
    annars... nej, då är jag ju bara... jag.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:35:33 följande:
    Jag vet att det är din replik Sorry! Och gissade rätt gjorde du också. Det är den bilen jag har, men passar det mig egentligen utifrån mina egenskaper/"meriter"? Vilken sorts bil skulle passa mig tro?
    wow!
    jag tänkte mellanstor bil (barn), säker, men inte trålig utan lite piggare.

passa annars? audi TT kanske?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:37:16 följande:
    Det känns främmande för mig. Har också haft något intressant som jag velat dela med klassen, men nog fan står jag där och stammar ändå...Hur ska man göra för att bli mer säker på sig själv när man får spotlighten på sig?
    jag har läst kvällskurser på universitetet sen jag började jobba.
    vill hålla igång engelskan och älskar att diskutera litteratur.
    håller på att kräkas innan det börjar för att jag tycker det är så jobbigt med allt folk, och sen till slut är det jag och läraren som pratar mest... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:47:47 följande:
    Audi A4, kombi...Fast den är ju inte helt och hållet min (längre). Nu delas den med föräldrarna efter att de blev tvungna att skrota sin gamla Ford. Så storleken kommer väl till hands.
    vad säger du om TTn då?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-19 23:49:36 följande:
    Det gäller alltså att brinna för det man gör, iallafall tillräckligt så man verkligen går in i det Bra, bra...
    men det borde ju gå att använda sig av även i sociala sammanhang? har bara inte kommit på koden än...
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-19 23:54:10 följande:
    Skulle passa henne utmärkt
    Velour skrev 2010-03-19 23:56:16 följande:
    Audi TT är bland de snyggaste bilarna jag vet. Har en granne med en silverfärgad TT, jättegrym bil!
Svar på tråden Tråddödare forts....