• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-02 12:28:45 följande:
    godmorgon! här ska vi just ge oss ut på hundpromenad i kylan, har faktiskt sol och det är vackert som attan med snön!
    God morgon!
    Vi med. Har promenerat en dryg halvtimme så nu är hela familjen rödkindad
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 12:53:33 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49556951.htmlTvå moderatorer och en jäkla disskussion!Ämnet är tämligen uttjatat med jag hade hoppats på en ny vinkling... Det gick inte! Phu, att det inte är mitt ansvar!! Jag tycker nämligen att man ska recensera inlägg så lite det bara är möjligt. När folk uttrycker sig på ett brottsligt sätt ska det väck men i övrigt får man stå för att man säger puckade saker!
    Jag gjorde ett inlägg där
    Analysera mera!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 13:02:38 följande:
    Jag gjorde ett inlägg där
    He he... såg dig! Intressant att så många kan vara "mot" en  och att den enda orkar fortsätta....
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 13:07:33 följande:
    He he... såg dig! Intressant att så många kan vara "mot" en  och att den enda orkar fortsätta....
    Jag har varit med om det många gånger under mina år här på FL. Av ren princip fortsatte jag att gå emot strömmen eftersom jag verkligen höll hårt på det jag trodde. Jag fick verkligen nästan samtliga tråddeltagare emot mig, men jag stod emot så länge tills tråden dog ut, men det sista inlägget gjort av mig

Nuförtiden orkar jag inte tjafsa emot. Istället för att göra det, säger jag bara "OK", avslutar diskussionen och fortsätter inom mig själv att tro på det jag tror på.

Men BARA om jag vet att det jag tror/tycker/känner är det rätta.
    Analysera mera!
  • Velour

Nu ska jag iaf göra mig iordning för lååååååångpromenaden i kyyyylan! {#lang_emotions_tomte}

Ses!

Analysera mera!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 13:11:38 följande:
    Jag har varit med om det många gånger under mina år här på FL. Av ren princip fortsatte jag att gå emot strömmen eftersom jag verkligen höll hårt på det jag trodde. Jag fick verkligen nästan samtliga tråddeltagare emot mig, men jag stod emot så länge tills tråden dog ut, men det sista inlägget gjort av mig Nuförtiden orkar jag inte tjafsa emot. Istället för att göra det, säger jag bara "OK", avslutar diskussionen och fortsätter inom mig själv att tro på det jag tror på. Men BARA om jag vet att det jag tror/tycker/känner är det rätta.
    Man ska stå för det man tror på. Absolut!
    Jag tycker bara att det ofta kommer så kloka inlägg att jag får omvärdera min ståndpunkt...
    När det gäller abort är jag iof säker på vad jag tycker och inga argument har fått mig att ändra mig. Däremot kan jag till viss mån förstå en del argument mot abort och även se att de skulle vara hyfsat hållbara men långt ifrån att få mig att ändra ståndpunkt. Kosekvenserna är alldeldes för hårda mot kvinnor om man har ett förbud.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-02 11:28:51 följande:
    Jag har ett dilemma! Jag ha startat en tråd och nu börjar det brännas lite och någon har kommenterat att dennes innlägg antagligen inte blir kvar... Är det på något sätt mitt ansvar att ha koll på vad folk skriver eftersom det är jag som startat tråden???
    Jag fick en tråd som jag startat borttagen igår... Allt är helt borta och ett brev från en moderator om att den låg i fel kategori Fattar inte? Kunde de inte bara flyttat den?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-02 14:29:51 följande:
    Jag fick en tråd som jag startat borttagen igår... Allt är helt borta och ett brev från en moderator om att den låg i fel kategori Fattar inte? Kunde de inte bara flyttat den?
    Va faan skrev du i den egentligen...?!? {#lang_emotions_sealed}
    I´m the one and only....of my kind...
Svar på tråden Tråddödare forts....