• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S

det var alldeles för kallt ute på promenaden förresten, eller mina skinnhandskar och ofodrade skor var för kalla.
    börjar tina upp först nu, x antal timmar och en dusch senare.
    men Valpen var glad!

• Velour
    Midka skrev 2010-01-02 13:19:35 följande:
    Man ska stå för det man tror på. Absolut!Jag tycker bara att det ofta kommer så kloka inlägg att jag får omvärdera min ståndpunkt...När det gäller abort är jag iof säker på vad jag tycker och inga argument har fått mig att ändra mig. Däremot kan jag till viss mån förstå en del argument mot abort och även se att de skulle vara hyfsat hållbara men långt ifrån att få mig att ändra ståndpunkt. Kosekvenserna är alldeldes för hårda mot kvinnor om man har ett förbud.
    Håller med.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 16:14:32 följande:
    Gah..!Korkade puckade hjärnlösa snubbe till ex-man....Han skulle enligt överenskommelse hämta något som tillhör honom här i dag...han har själv valt dag...-I går em smsade jag honom o undrade vilken tid...inget svar.00:24 skickade ett sms till ang vilken tid...inget svar.I morse skickade jag ett sms med samma  fråga...inget svar.För en timme sedan ett sista sms....inget svar.vi har haft sms-kontakt ang detta, vilket betyder att jag har skriftligt på att han skulle hämta i dag...plus att han är medveten om att jag kommer ta ut en avgift på 50:- / dag för förvaring om detta inte tas bort i dag lördag...han har även 2 katter här...när vi skilde oss så flyttade han till en lägenhet o ville inte stänga in katterna i den, så vi kom överens om att dom kunde stanna kvar hos mig till han hade annat boende...sedan i somras så bor han i hyrt hus på landet..men har inte hämtat sina katter...däremot skaffat NY katt...Påpekade detta för honom och att han kan hämta även dem i dag lördag, efter lördagen så tar jag ut en avgift på 10:- / dag o katt, och tar han dem på lördagen så behöver han inte betala för den tiden jag tagit hand om dem innan "snäll"Han sa att det inte är hans katter...Konstigt...för jag har vittnen på vad han sa när han skulle flytta till lägenheten, ang katterna...Jag har vittnen o bevis på att ena katten skaffade han INNAN han o jag flyttade ihop..Jag har vittnen o bevis även för den andra katten...HAN hämtade hem den på eget initiativ och utan min vetskap och har under vår tid tillsammans hela tiden pratat om dessa katter som SINA...Har inte hört något ifrån honom ännu...så det verkar som om jag kommer få en del att räkna på...2 katter...10:-/st per dag i 2 år...Plus kommande dagar för katterna och avgiften på förvaringen....undrar om han tänker på att det är jag som har barnbidraget o ska sätta in pengar på hans konto den 20e....Som han valt det så kommer nog "hans" del ätas upp av omkostnader...."Som man bäddar får man ligga"-Joo...och han lär få ligga djävligt obekvämt....    I´m the one and only....of my kind...
    Sälj katterna.
    Analysera mera!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-02 16:16:11 följande:
    Självklart så får katterna  stanna tills han hämtar dem...han betalar ju trots allt 20:-/dag för dom  {#lang_emotions_dreamer}
    Ord blind skrev 2010-01-02 16:20:00 följande:
    Heja!! Vissa verkar fatta trög, eller inte alls..... Hoppas det löser dig!
    Det kommer bli bra...det är bara en fråga om tid...låååååång tid...är ju trots allt 10 år kvar innan sonen är 18 så.....  {#lang_emotions_undecided} sen så slipper jag ju tvånget att ha kontakt med puckot som tyvär e sonens far...
    I´m the one and only....of my kind...
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-02 16:21:44 följande:
    det var alldeles för kallt ute på promenaden förresten, eller mina skinnhandskar och ofodrade skor var för kalla.börjar tina upp först nu, x antal timmar och en dusch senare.men Valpen var glad!
    Själv är jag precis hemkommen från promenaden. Måste säga att jag trots att jag var totalt anti, så var det faktiskt väldigt skönt. Men det kanske berodde på att munnen gick i ett. På mig
    Analysera mera!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-02 16:45:39 följande:
    Självklart så får katterna  stanna tills han hämtar dem...han betalar ju trots allt 20:-/dag för dom  {#lang_emotions_dreamer}
    lukrativt!
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-02 16:44:23 följande:
    Sälj katterna.
    Kan inte sälja något som jag inte äger...men jag kan ta ut en avgift för att jag tar hand om dem...
    I´m the one and only....of my kind...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-02 16:45:45 följande:
    det kanske berodde på att munnen gick i ett. På mig
    nähä?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-02 16:45:39 följande:
    Det kommer bli bra...det är bara en fråga om tid...låååååång tid...är ju trots allt 10 år kvar innan sonen är 18 så.....   sen så slipper jag ju tvånget att ha kontakt med puckot som tyvär e sonens far...
    Jag blir så ledsen när jag hör om sådana historier som din, att några som älskat varandra nog att starta familj ihop sedan helt plötsligt beter sig som utomjordingar och tappar allt normalt folkvett.
    Din exman verkar verkligen ha fått en rejäl smäll i sin självkänsla om han måste bete sig på detta sätt, så det går ut över er oskyldiga son och hans egna katter?! Du gör ju rätt i att ta betalt och att dokumentera allt, eftersom han uppenbarligen inte drar sig för en massa lögner
    Jag blir bara så orolig att detta kommer hända mig om några år, vad kan man göra för att hindra sånt egentligen?!
    Ledsen om jag tar upp något du inte vill diskutera? Kram
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 16:46:55 följande:
    Kan inte sälja något som jag inte äger...men jag kan ta ut en avgift för att jag tar hand om dem... I´m the one and only....of my kind...
    Glömde djävulssmileyn ({#lang_emotions_djavulsk})...Men kommer han att betala avgiften?
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....