• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-02 16:51:15 följande:
    Jag blir så ledsen när jag hör om sådana historier som din, att några som älskat varandra nog att starta familj ihop sedan helt plötsligt beter sig som utomjordingar och tappar allt normalt folkvett. Din exman verkar verkligen ha fått en rejäl smäll i sin självkänsla om han måste bete sig på detta sätt, så det går ut över er oskyldiga son och hans egna katter?! Du gör ju rätt i att ta betalt och att dokumentera allt, eftersom han uppenbarligen inte drar sig för en massa lögner Jag blir bara så orolig att detta kommer hända mig om några år, vad kan man göra för att hindra sånt egentligen?!Ledsen om jag tar upp något du inte vill diskutera? Kram
    Jag undrar om man kan hindra att någon inte klarar av att bete sig som en vuxen. Både min mans och mina föräldrar är skilda men efter över 17 år efter skilsmässan har de svårt att bete sig normalt.... Min man och jag har lovat varandra att aldrig använda barnen som slagträ, tror faktiskt att vi kommer hålla det om vi går isär. Den med störst risk att inte bete sig vuxet är jag så jag ska i så fall se till att jag kammar mig!!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2010-01-02 17:23:41 följande:
    jaha ..så fort man inte är här händer det intressanta grejjer... då jag är är här och sitter och uppdaterar så är det bara "nummer jakt" och fjant-kramar hit och dit...
    Ja, det verkar finnas ett samband där...

Är du fortfarande minst på jobbet?
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 17:25:27 följande:
    Skickar dig en tröstande fjantkram!
    Kan inte jag också få en?
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 13:11:38 följande:
    Jag har varit med om det många gånger under mina år här på FL. Av ren princip fortsatte jag att gå emot strömmen eftersom jag verkligen höll hårt på det jag trodde. Jag fick verkligen nästan samtliga tråddeltagare emot mig, men jag stod emot så länge tills tråden dog ut, men det sista inlägget gjort av mig Nuförtiden orkar jag inte tjafsa emot. Istället för att göra det, säger jag bara "OK", avslutar diskussionen och fortsätter inom mig själv att tro på det jag tror på. Men BARA om jag vet att det jag tror/tycker/känner är det rätta.
    Vilken toffel du är... men jag tycker om dig i alla fall...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 11:54:00 följande:
    Jorden går ju under i december 2012
    Äntligen! Som jag  har väntat...
    延雪平最好!
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-02 17:36:54 följande:
    Jag undrar om man kan hindra att någon inte klarar av att bete sig som en vuxen. Både min mans och mina föräldrar är skilda men efter över 17 år efter skilsmässan har de svårt att bete sig normalt.... Min man och jag har lovat varandra att aldrig använda barnen som slagträ, tror faktiskt att vi kommer hålla det om vi går isär. Den med störst risk att inte bete sig vuxet är jag så jag ska i så fall se till att jag kammar mig!!
    mina föräldrar kan fortfarande inte bete sig normalt -och de lever tillsammans...
    nej, ålder är ingen garanti, men jag tror dåliga exempel i ens närhet kan få en att bete sig bättre själv.
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 23:38:44 följande:
    Det är den här nya sidan av dig som jag inte hunnit vänja mig vid...
    Bäst att du vänjer dig om du ska träffa henne irl...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-01 22:40:15 följande:
    Ah..hur blir det..? -Ska vi satsa på en båtresa från Sthlm el..?För om jag ska försöka göra mitt hem någolunna allergivänligt så får jag nog bränna ner huset o bygga nytt... 8.5 år med hästar, hundar,kaniner,marsvin,katter,tamråttor,får, getter,höns....hm... någe mera...näe, tror de va allt.... Sätter sina spår....
    Jag hjälper gärna till med brännandet.
    延雪平最好!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-02 16:51:15 följande:
    Jag blir så ledsen när jag hör om sådana historier som din, att några som älskat varandra nog att starta familj ihop sedan helt plötsligt beter sig som utomjordingar och tappar allt normalt folkvett. Din exman verkar verkligen ha fått en rejäl smäll i sin självkänsla om han måste bete sig på detta sätt, så det går ut över er oskyldiga son och hans egna katter?! Du gör ju rätt i att ta betalt och att dokumentera allt, eftersom han uppenbarligen inte drar sig för en massa lögner Jag blir bara så orolig att detta kommer hända mig om några år, vad kan man göra för att hindra sånt egentligen?! Ledsen om jag tar upp något du inte vill diskutera? Kram
    egentligen är det nog ganska sällan ngn förändras totalt över en natt, man har bara inte velat se alla små tecken på att ngt är fel.
    eller så var det iaf för mig.
    tack gode gud att vi inte hade barn för vi hade aldrig kunnat uppföra oss vuxet.
Svar på tråden Tråddödare forts....