• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-02 17:40:23 följande:
    Äntligen! Som jag  har väntat... 延雪平最好!
    Ja, äntligen går dina planer i uppfyllelse va?
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 21:48:59 följande:
    Skulle inte du få fulspritsträff...?
    Och det var där jag var...
    延雪平最好!
  • Isnogood

Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande.

Källa: Goethe

{#lang_emotions_dreamer}
    I´m the one and only....of my kind...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 17:50:48 följande:
    Ja, äntligen går dina planer i uppfyllelse va?
    Japp... hoppas bara att jag slipper anstränga mig... jag vill liksom att jordens undergång ska vara ett spektakel man kan betrakta som publik. Vill helst inte hålla på att spränga själv...
    延雪平最好!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 17:46:05 följande:
    Kunde inte skrivit det bättre själv! Helt enig i allt! Jag kan inte begripa när jag hör att man ska "KÄMPA" för kärleken. Älskar man inte så älskar man inte. Passar man inte ihop trots att det finns attraktion, då är det ett tecken på att man inte ska vara tillsammans. Man ska inte gå och störa sig på vad den andre gör och inte gör hela tiden och se massa fel. Det ända felet med min karl är att vi inte är överens om hur man städar och hur ofta. Men det gör mig inget, jag städar mest, han gör något annat mest, spelar roll kokosboll. Vi bråkar aldrig. Inga hårda ord. Jag anser att om man bråkar så kan man inte gå tillbaka till den rutan man stod i innan bråket utan det tar lång tid att bygga upp det förtroendet igen. Visst,vi är oense, givetvis, men vi höjer inte rösterna, vi kallar varandra inte för massa dumheter och vi talar till varandra i normal samtalston även i en diskussion med mycket känslor och olika åsikter. Vi kommer hitentills alltid fram till att vi älskar  varandra trots den andres brister och fel... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Tack!

Vad fint att ni två har likadan inställning samt att ni inser att världen inte går under om man kompromissar och offrar lite för att ni älskar varann
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-02 17:52:43 följande:
    Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande. Källa: Goethe
    Så feminister är min karaktär då eller? Eftersom jag tycker att de är skrattretande...
    延雪平最好!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-02 17:50:30 följande:
    "min maskara"
    Analysera mera!
  • Scratchy

Jag har något att bekänna till Dr. Sedek:

Den 31 december steg jag upp klockan nio. Jag gick och la mig för att sova den 2 januari klockan 7.30 på morgonen. Däremellan hade jag sovit sammanlagt två timmar. Bör jag skämmas?

延雪平最好!
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-02 17:46:05 följande:
    Kunde inte skrivit det bättre själv! Helt enig i allt! Jag kan inte begripa när jag hör att man ska "KÄMPA" för kärleken. Älskar man inte så älskar man inte. Passar man inte ihop trots att det finns attraktion, då är det ett tecken på att man inte ska vara tillsammans. Man ska inte gå och störa sig på vad den andre gör och inte gör hela tiden och se massa fel. Det ända felet med min karl är att vi inte är överens om hur man städar och hur ofta. Men det gör mig inget, jag städar mest, han gör något annat mest, spelar roll kokosboll. Vi bråkar aldrig. Inga hårda ord. Jag anser att om man bråkar så kan man inte gå tillbaka till den rutan man stod i innan bråket utan det tar lång tid att bygga upp det förtroendet igen. Visst,vi är oense, givetvis, men vi höjer inte rösterna, vi kallar varandra inte för massa dumheter och vi talar till varandra i normal samtalston även i en diskussion med mycket känslor och olika åsikter. Vi kommer hitentills alltid fram till att vi älskar  varandra trots den andres brister och fel...
    Jo, det är så jag hoppas det är och att det är så man fungerar bäst, vi undviker bråk och skrik, men det är klart att man blir irriterad ibland. Och ibland säger man förhastade saker som inte kommer ut så bra som de lät i huvudet Men försöka visa varandra respekt i alla lägen är väl det bästa sättet, tror jag. Och som Velour sa, att inte reta upp sig på småsaker utan istället se det positiva.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-02 17:58:22 följande:
    Jo, det är så jag hoppas det är och att det är så man fungerar bäst, vi undviker bråk och skrik, men det är klart att man blir irriterad ibland. Och ibland säger man förhastade saker som inte kommer ut så bra som de lät i huvudet Men försöka visa varandra respekt i alla lägen är väl det bästa sättet, tror jag. Och som Velour sa, att inte reta upp sig på småsaker utan istället se det positiva.
    Jovisst, fast om jag ska var lite petig, så menade jag tvärtom att om man ser de små detaljerna som man gör för varandra för att man älskar varann, så kommer man att betyda så mycket mer för varann. Då ser man hur mycket den andre egentligen bryr sig
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....